Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Chmielnik
149 cm3
12 KM
0.00 s
Motorek zakupiony w październiku 2010
Nie ma potrzeby tuningu, motocykl już jest doskonały.
Kapitalny remont silnika obejmował:
-Nowy tłok ( sworzeń, zabezpieczenia, pierścienie,)
-III szlif
-regeneracja wału
-nowe łożyska
-simmeringi
-tarcze sprzęgłowe
-łańcuszek sprzęgła
-wałek kopnika i kopnik
-sprężyna dociskająca zębatkę grzechotką z tyłu kosza
-nowy gaźnik
-platynki, kondensator
-komplet śrub na imbusa :D hehe
-uzwojenie ładowania DDR- 50 zł
-z początkiem marca wymieniłem klasyczny zapłon platynkowy, na zapłon elektroniczny, który został wykonany przez kolegę z forum (SofCHJanek) jak narazie spisuje się bez zarzutu:)
Komfortowe i wygodne,wymienione uszczelniacze i olej w przednich lagach.
Do tej pory każda:)
Polerka aluminiowych części motocykla.
+Przyśpieszenie
+Prędkość
+Wygląd
-Ponoć jest to motocykl bardzo wywrotny
Spełnienie marzenia którym było zakupienie jej, oraz licznikowe 105 km/h na prostej :D
Audi 1.9 TDI 130 KM.
Super MZ-etka..
11/10
Zapraszam do oglądniecia mojego kadeta
noooo... i to jest maszyna! piękna Ecia! ;**
Spoko maszyna
Witam kolegę z forum :) Ciekawy sposób malowania :P
Widzę Jawor,że dobre maszynki lubisz :P
Fajna etka 150 .podoba mi sie.
fajna mz zapraszam do siebie
Fajne Moto ;) Widać że dbasz o swoją maszynę !
Wpadnij do mnie z komentarzem ;]
Pozdrawiam
!!>> SZEROKOŚCI ŻYCZĘ