Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Rzeszów
589 cm3
43 KM
51 Nm
6.30 s
poprostu WSZĘDOŁAZ
Silnik cechuje praktycznie stały wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów 3-7 tys. obr/min co sprawia że pomimo znacznej pojemności jest przewidywalny i łatwy do opanowania.
brak bo tego typu motor nie nadaje sie do wieszania świecidełek i robienia z niego choinki
SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy pochylony 15 stopni
Rozrząd: RVFC (4 radialnie rozmieszczone zawory)
Pojemność skokowa: 589 ccm
Średnica cylindra x skok tłoka : 100,0 x 75,0 mm
Stopień sprężania: 8,6 (od 85’ 9:1)
Moc maksymalna: 43 KM (32kW) przy 6000 obr/min od 85’ 45 KM (33,5kW) przy 6500 obr/min (wersja dławiona 27 KM (20kW) przy 5500 obr/min)
Moment obrotowy: 51 Nm przy 5000 obr/min (wersja dławiona 42Nm przy 3500 obr/min)
Zasilanie: gaźnik mechaniczny dwu gardzielowy 2 x 30 mm Keihin 83’- PH60A 84’- PH64A 85’- PH68C
Filtr powietrza: gąbkowy wielokrotnego użytku
Smarowanie: z suchą miską olejową, zbiornik oleju w ramie
Rozruch: nożny z automatycznym dekompresatorem (jest też ręczny)
Zapłon: CDI (bezstykowy, tyrystorowy) niezależny od akumulatora
Alternator: jednofazowy 230W – 5000 obr/min
Obudowy silnika wykonane ze stopu magnezu.
Jeden wałek wyrównowarzający
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy SHOWA o skoku 229 mm, rury 39mm (od 85’ 41mm) z regulacją poprzez pompowanie (ciśnienie sprężone powietrza zmienia się za pośrednictwem typowych wentylków samochodowych 0-0,2Bar).
Zawieszenie tylne: dwuramienny stalowy wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco - tłumiącym SHOWA w systemie Pro-Link o skoku 203 mm z tłumieniem hydraulicznym regulowanym 4 stopniowo i bezstopniową regulacją wstępnego napięcia sprężyny.
Każda...
Załatwić tanie paliwo !
Zdać prawko A , B
Plusy:
+ jak na swoją pojemność pojazd lekki i bardzo zwrotny, łatwe prowadzenie, szeroka kierownica
+ pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
+ silnik ma charakter
+ użyte świetnej jakości materiały: zastosowana
stal opiera się rdzy a gumy po mimo wieku nie pękają,
jakość materiałów widać na każdym kroku
+ w miarę prosta i solidna konstrukcja
+ regulacja zaworów śrubkami
Minusy:
- pali dość sporo
- brak elektrycznego rozrusznika
- częste wymiany oleju
- stosunkowo mały zbiornik paliwa (po ok. 170km
trzeba zaczynać szukać stacji)
- mało wygodne siedzenie zwłaszcza dla pasażera
dla którego jest bardzo cieniutkie i przy tym twarde
- podnóżki pasażera mocowane do wahacza (roczniki
przed 1985)
- trudna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
tylnego zawieszenia
130km/h po mokrej nawierzchni
...napewno jakieś jeszcze dojdą :]
tym co każdy normalny człowiek chce mieć w przyszłości ^^ dom, rodzina, itp.
Fajne moto
Szerokości
Wpadnij do mnie
motor zajefajny ale czasem ciezko pali kompresja jest u mnie niesamowita czasem trudno przełamac ,fajny motorek masz!pozdro
Z zewnątrz wygląda jakby motocykl jeszcze mało przejechał lepiej zachowany od mojej gdy ją kupowałem, obecna kolorystyka nie jest zgrana.
I przyznaj się skąd skopiowałeś większość opisu.
Rizla dziewczyna a przynajmniej nie pisze takich bzdur że to Yamaha :] pisze jak byk i w opisie i na baku moto !!! :) ale niech będzie i Yamaha ;p
Świetna XL-a ;)
Tylko jej nie wykończ, bo szkoda ;)
Piękna yamaha czadowy wygląd ;D
Ładna Yamaszka :) Szerokości
Świetne moto 10/10
Zapraszam do ocenienia mojego motorka ;)
dbaj o niego super motor podro zapraszam do mnie
fajna maszynka no i na pewno ma moc no i 4 suv
pozdrawiam i zapraszam do mnie
może sprzedajesz
Super maszyna pewnie świetnie daje rade w terenie zostawiam max 10/10
Pozdro i zapro do mnie:)
git maszynka...pozdro od stuntera
ładne moto świetnie sie prezentuje i ma BUTA!!!!! nic dodać nic ująć!!!!!!! daje 100/10 oceń moje moto
Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie