Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Dzierżaniny\Zakliczyn
70 cm3
11 KM
15.00 s
Derbi zakupione 11.09.2010r w takim stanie jak na fotkach. Wymaga drobnego wkładu ale to z czasem się zmieni. Senda sprowadzona z Austrii.
AM6 z sześcio stopniową skrzynia biegów, pojemność 70 AIRSAL, gaźnik DELL'ORTO 17,5mm dysza główna 100, korbowód TOP RACING STD wzmacniane sprężyny sprzegła MALOSSI. Silnik zrobiony na moc a wiec założone duże zębatki dzięki czemu ma ładne przyspieszenie i duża moc.
Przód miękki jak dla mnie za miękki.
Tył w sam raz.
Opona tył szosowo-turystyczna KENDA 110/90/18
Opona przód szosowo-turystyczna DUNLOP 21
Jeszce takiej nie było
Powymieniać parę cześć, jakieś naklejki, obrotomierz, lusterka, osłony rąk
Plusy:
+ dostęp do części
+ niezłe osiągi
+ moc
+ ładny wygląd
Minusy:
- spalanie
90km/h na przełożeniach 15/62
jakieś R6 za dwa lata i GOLF II GERMMAN STYLE
Ładna, ale kwa jestem pod wrażeniem silnik am6 w derbi.... Tu jest zamonrowany Silnik ebs robiony przez Derbi, tuningu to chyba sam calego nie robiles... Lepiej poczytaj o motorku zeby oszczedzic niepotrzebnych zakupow! szerokosci!
Zawsze chciałem derbi. tylko pozazdrościć ;]
zapraszam do siebie
Ładna ładna Senda...
Pewnie daje rade...
10\10..
Pozdrawiam