Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
ustka or Kobenhavn
2226 cm3
1 KM
165 Nm
0.00 s
Witam wszystkich miłośników poczciwych Vwejów.
Jak wiadomo każdy vw ma jakąs historię.
Wszystko zaczęło się od tego, że ojciec na początku lat 90 pojechał po jakies auto do rajchu. Szukał oszczędnego dobrego auta.
Znalazł białą Santane rok produkcji 1982. Pierwsza rejestracja 1983.02.28
Kupił od Heriberta Bomholta ur. 1926r.
Santana byla w wersji CL. Zadnej ale to żadnej rdzy. Wąskie zderzaki listewki na drzwiach chromowane, klamki wewn. chromowane plastikowe, czarny kokpit i tapicerka w szarym kolorze. Silnik 1570 Diesel. 54ps.
Auto nabiło 500 000 tys przebiegu bez zadnych remontów silnika. Wtryski pompa paliwa nie tykana wogole. Wymieniane części w czasie eksploatacji:oleje, filtry paliwa, powietrza, akumulatory, opony, tuleje belki tynej, tuleje wahacza przod,łożyska rożnego rodzaju, swiece żarowe,szczotki w rozruszniku,amortyzatory na podwyższone o 2 cm:).
Z wad znanych mi w b2 to: zamek w klapie tylnej, zamki klamki wiadomo jakie :), przekaznik swiateł, przełącznik swiateł.
NIe obyło sie też bez dzwonów
2 razy w to samo miejsce blotnik od strony kierowcy.Błąd innego kierowcy. Naszczęście podłużnica cała.Auto jezdzilo wszędzie, dlugie trasy nie byly wyzwaniem jedynie dla kierowcy bo maksymalna prędkość jak na 4biegową skrzynie to 140km/h.
Przy takich prędkośiach chmura dymu i odgłosy jak w helikopterze. Ojciec zaczął budować dom wiec auto musiało targać przyczepki itp. Troche poobijana została i doprawiona przez naszą polską sól w zime - skosztowała sobie troche santany. NIe było szans na lakiernika. Inne priorytety.Dom rodzina blablabla :/
Zrobilem prawko, nabijałem kilometry jak wsciekły bo przy spalaniu 5L ON na 100km bajka :)
Któregoś razu wymusił mi pan z poznania renault clio. Niestety konstrukcja auta została naruszona. A juz mialem plany zrobic blacharke itp. Przycisnęly studia wiec sprzedalem dla silnika bo chodzil jak zegarek.
Dlugo nie wytrzymalem bez vw. rok nie minąl i kupiłem od Petera Grosslinga (pierwszy właściciel) VW Passat (stufenheck)czyli santana ale rocznikowo 1987 wrzesien.Czyli po liftingu. Model TROPHY. byla to ala wypaśna, żadko spotykana wersja b2 moim zdaniem. Posiada:
szyberdach dwufunkcyjny.
sportowe siedzenia ala kubelki :) (ogolnie ciężko nazwać je sportowymi ale to vw tak nazwał)
silnik 1,6 DT benzynowy na gazniku Pietburga z katalizatorem 72ps. powywaleniu kata 75ps. Skrzynia 4+E czyli piątka. na prostej 160 dawało rade. 180 udalo mi sie pare razy na prostej rozpędzic w dodatku na lpg. ale wyłącznie od zera startowane. Bo z trasy cieżko wyciagnąc 180.
brak jakich kolwiek chromów :/
zderzaki szerokie w kolorze nadwozia (tylko w wersji trophy)
kolor jest dedykowany tylko i wyłącznie modelu trophy (cos w stylu FIRE & ICE)
tapicerka w jasno niebieskim kolorze
podlokietnik z tyłu z torbą na narty
obrotomierz taka mała rzecz a cieszy:)
regulacja fotela kierowcy
stalówki 14 cali opony 185 65 14
przebieg 120 000. Wszystko ale to wszystko bylo oryginalne i nietykane przez nikogo. Wszystko działalo tak jak należy.
jedynie po zmianie paliwa na polskie musialem gaznik dać do regulacji. heh
Z rdzą juz trzeba było powoli walczyć. na kielichu tylnym przy wlewie paliwa standardowe miejsce b2. blotniki miejsce w ktorym jest sciek z szyberdachu, przy uszczelkach na drzwiach.
Jako ze bylem troche młody probowalem cos zmienic w aucie. :)
padło na pomalowanie kierunków tylnych na czerwono. tanie ale zato efektowne. Wieczna walka z policją :) panie władzo ale to amerykanska wersja :)widział pan taką kiedys? heh
zacząlem wymieniac wszystkie plyny elementy zawieszenia paski itp.
pszyszła pora na bbsy 15 cali na ktorych z tylu mialem 205 50 przod 195 45. potem 4 szt 195 45.
brakowalo mi przyczepności wiec postanowiłem obniżyć auto. Bardzo cieżko cos dostac do zawieszenia. o gwintach to nawet nie marze. Kupilem sprężyny Jamex i chyba byly od vw polo :) podpasowały nawet. grunt ze auto leżało. Przod na odbojach. tyl idealnie.
Zrobilem grila noemblem. Wstawilem wydech sportowy (bład zyciowy :) wycialem katalizator.
Auto używalem w każdych warunkach. Ale to w każdych. Po podniesieniu na drugą zimę zawiechy wjezdzala, pływała wszędzie heh
naprawde kto widzial ten wie :). Silnik 1,6 nie wystarczał wiec w dzien urodzin znalazlem VW Passat 2.3 5 cyl.1987 r.prod.
Dzwonie do goscia i on mowi ze to nie jest passat tylko quantum. Jeździł kiedys po Waszyngtonie:) Zapytałem sie czy auto posiada: blende na amerykanską rejestracje, lampy z obrysami i znaczki quantum na kokpicie i z tylu samochodu. i czy wjedzie na lawete o wlasnych siłach :). Odpowiedzial ze tak:) więc nie zastanawiając się wyruszyłem po auto.
nie obchodził mnie wogole stan auta. Im gorszy stan tym większa mobilizacja na naprawe wymiane itp. Wiadomo ze chodzilo tu o swapa. Nietylko dla silnika.
wyposażenie vw quantuma:
welur ale tapicerka w nienajlepszym stanie.
wspomaganie kier
elektryczne lusterka
elektryczny szyberdach
elektryczne 4szyby
tempomat
ekonomizer
inspekcja OXS czyli sondy lamba :)tylko w usa
centralny pneumatyczny zamek
3swiatło stopu USA
kokpit bez dziurek na glosnik od strony pasarzera. użytkownicy B2 wiedzą o co chodzi.
licznik w milach.
skrzynia 5 Abv
silnik 5 cyl KX o poj. 2226 165nm/2500. tylko 115ps. ale za to nie wysilony motor wogole:) jak bede chcial poszalec wstawie
2,2 T 20V plany na przyszłość. Ktowie :)
podłokietnik z tyłu
zagłowki z tyłu
klamki chromowane wewnętrzne
Klimatyzacja :) na r12 stary czynnik chlodzący taki jak w lodówkach heh
listwy na drzwiach i tutaj bardzo zadki okaz. Moze was zaskocze. passaty po liftingu mialy grubsze listwy na drzwiach. i nie bylo chromowanych pasków. ! a quantum ma. :) mam 2 komplety takich listew.NIEdosprzedania.
sierpy i listwy progowe plastikowe też cieżko znaleść.
daszek przeciwsłoneczny pasarzera z klapką i lampką
daszek kierowcy z lusterkiem zasuwana klapka
siedzenia takie też ala kubły ale owiele bardziej wygodne.
podswietlenie lampki malutkie przy rączkach dla tylnich pasarzerów.
tunel dmuchawy ciepłego powietrza na nogi dla tylnych pasarzerów
blenda na kwadratową rejestracje
lampy z obrysami
I PEŁNO RDZY RDZY SYFU i wkrętów i prowizorek heh ktos uwielbial wkrety i wkrecal w co sie dalo. Przod po dzwonie troche podłużnica troche skrzywiona ale kto na to patrzy. wystarczy spojżec na liste wyżej :D
Zaczęło się: styczen 2006 rozbiórka i wyciaganie wszystkiego do surowej blachy z drugiej santany.(trophy).
czyszczenie czyszczenie piaskowanie rdzy, szlifowanie, recznie, mechanicznie, wycinanie belki (ceownika) z pasa przedniego,
przecież 5 cylindrów musi sie gdzieś zmieścic :)
Rozbiórka quantuma
wycianie mocowań łap wzmocnien podłużnicy
obrobienie lap do silników aby idealnie pasowały bez zniekształceń
podprostowanie wzmocnienia podłużnicy bo jak wyzej napisalem byla po dzwonie malym.
mierzenie poziomicami różnego rodzaju nawet laserowymi, miarkami kątownikami i wszystkim co sie dało. alby można bylo
nanieść tak samo łapy w 2giej santanie.
przyspawanie łap i paska przedniego(wzmocnienie dla 5 cyl)na zdjeciach widac lub na filmiku.
Tutaj moge podziekować BIJUowi z sosnowca za wsparcie :).
przygotowanie do lakierni
lakier z palety mercedesa klasy E
troche żywszy od wczesniejszego. Mieni się fajnie. Bardzo dużo perły. cena za baze 1400zł okolo 4 litrow.
po pomalowaniu skladanie drzwi,szyby, listwy chromowane centralny zamek, elektryka przepychanie kabli do komory silnika.podłączenie do kości. Przed tym przeglad kabelków i czyszczenie wymienianie wsuwek(bardzo dużo musialem robic otworów na kable i klimatyzacje wszystko w fabrycznych miejscach co do 2mm.)
lampy tylne, otwory na blende tylną. zamek centralny w klapie Ciężko było zdobyć ale sie udało bo był niekompletny.
amortyzatory przod KONI z regulacją twardości wysokość trzpienia 4cm :D grube tłoczysko, sprężyny jamex lub nieznanego pochodzenia sprezyny ktore kupilem wraz z amorami wysokość 4 cm
zawieszenie tylne Gwintowane od golfa 2 H&R przerobione na wymienne wkłady.
Przeciągnięcie układu paliwowego, bak paliwa (ktory tez musialem rozebrac przeczyscic i zrobic mocowanie pompy bo po tylu latach guma i weze sparcialy), przewody hamulcowe.
Zakupiłem przetwornice, soczewki, palniki xenonowe od bmw 525 chyba 2003 rok. helli.
kierownica bertini ze środkiem chromowanym chyba 32cm
Ogólnie robienie przy aucie w wiekszości to czyszczenie różnymi sposobami, wytrawianie w sodzie kaostycznej, karczerami, acetony rozpuszczalniki szczoty druciane. itp
Wstawienie magla zbiorniczek do wspomy
Ława czy sanki jak zwał tak zwał piaskowana i malowana podkladem potem czarną farbą z wysokim połyskiem. tak samo wahacze.
Wszystkie tuleje powymieniane na nowe.Jak najlepszej firmy. czyli te droższe bo tu nie ma co oszczędzać, niby tuleja kosztuje w granicach 20zł a to ławy tylna pod 5cyl. kosztuje 40zł. wiec różnie z cenami bywa.
Kupione tarcze wentylowane nowe piasty łożyska, swożnie wahaczy, stabilizator wahacza tutaj zadkość. Chyba tylko w wersjach z silnikami 5cyl. cena 80zł sztuka Kierunki oryginalne nowka hella do santany z lat 82-85 :)
Następny etap to rozbiórka silnika:
glowica splanowana troche przepolerowalem i powiększyłem kanały dolotowe i wylotowe
dotarłem zawory
nowe popychacze INA 10 szt :)
uszczelniacze zaworów
Pachnie świerzością głowica:)
potem dół silnika rozebrany. wał po szlifie. panewki dopasowane.
uszczelki
blok po piaskowaniu,pomalowany czarny mat, rożne kolory chodzily mi po glowie. typu krem
wypolerowalem przod serwa, a tyl piaskowany i pomalowany na czarno
wypolerowana troche pompa podcisnienia.
pierdoły od bloku poczyszczone, kolektor ssący tez wytrawiony ale i tak wydaje misie ze jest brudny :)
zakupilem felgi LECASTELET dedykowane chyba mk1 cabrio.
15" troche się swiecą :)
Auto robie 18miesięcy. Wszystko sam prócz. Malowania auta. spawania. szlif walu i glowicy. Tak pozatym wszystko wszystko sam :)
Silnik zlozony poskladane pierdoly.
wrzucony na łapy. OJ ciasno bylo :) podłaczone kable paliwo powietrze wodne sprawy i odpalony. :)
potem dac tapicerke do obicia w skóre
wbudowac xenony (narazie przerobilem mocowania zarowki D2S na H4 wlasny patent :) wbudowac soczewke i wypolerowac szybke lampy)
zalozone opony. wlane oleje, i moge teraz docierac silnik:)
tak mniej wiecej wyglada robota przy aucie.
Napewno nie przerwe projectu juz jestem w tym po uszy, juz 3 garaże sąsiadów obskoczylem :)
Pewnie w opowiadaniu cos pominąlem ale czy to ważne :)
Plan zakończenia byla VWmania 2007 ale jednak zabraklo mi paru dni. wiec teraz spokojnie dopieszczam szczegoly. i kase zbieram na skorke.
Ogolnie auto chce doprowadzic do oryginału z małymi przeróbkami typu zawieszenie felgi xenon tapicerka no i lakier.
Pozdrawiam
uzytkowników polskajazda i reszte ludzi ktorzy wspomagają mnie przy pracach i zdobywaniu części :)
BRAK LPG, splanowana glowica, spolerowane kanaly w glowicy, pierscienie, panewki, wszystkie uszczelki, uszczelniacze, popychacze, szlif walu korb. wszystko nowe oryg. czesci, wyczyszczone i troche polerki
będzie skórka, fotele oryg delikatnie kubełkowe, klimatyzacja, tempomat, elektryczne 4xszyby, elektryczny szyberdach, elektryczne lusterka,centralny zamek sterowany z pilota,alarm, licznik w milach, kierownica bertini ze srodkiem polerowanym, chrom zamki,chrom rygle,chrom listwy wokółokienne,listwy na drzwiach z paskiem chromowanym (rarytasik :)USA, listwy wewnętrzne przy szybach (tylko wyłącznie USA nie dozdobycia:)),chrom klamki wewnętrzne, podlokietnik z tylu, 3swiatlo stopu usa, i pelno gajetow SANTANA & rejestracje from USA :)
air na koni i mtsie
dzwiek pięciu cylindrów wystarczy mi na dlugo....
ma wygladac i działac :)
Podobno marzenia się spełniają :)
plany na poźniej moze 2.2T 20V
gdyby nie rdza to santany byly by niezniszczalne :)
twierdze tak,bo od prawie 20 lat jest santana w moim życiu :D
kto wie ten wie :) duzo tego :)
santanie z Wolfsburga 1982 GL5 :D
Super fura! Może niedługo też dojdę do tego poziomu odszykowania mojej Santany.
Jestem pod wrażeniem utrzymania Santany!! Dobry sprzęt i dobry opis :) podziwiam Cię !!! Lecisz do top10.
Pozdra(vw)iam!!! zapraszam do mojego Mk2
Śliczna jest:) Z tego co przeczytałem to włożyłeś w nią dużo pracy i serca, nie mówiąc już o kasie. Ale było naprawdę warto. Życzę ci aby długo ci służyła, spełnienia marzeń i szerokości na szosach!
Piekna sancia mój brat miał 2 takie jedna niestety poszła na zyletki ale jest jeszce 2 i czeka na renowacje jak sie wezmiemy za nia to tez tak bedzie wygladała Super daje 10/10 zapraszam do skomentowania mojego autka...
piekna jest... podziwiam Cie kolego i rozumiem bo tez cos takiego przechodze... pozdrawiam i zycze wytrwałości bo warto. zapraszam do mnie
Niezla fureczka pieknie sie prezentuje:)Pozdrawiam i zapraszam do Mnie:P
Oldschool totalny;))... Tak w nawiasie - mam tr same fele polerowane;) Pzdr
Miałem kiedyś taki samochód rodzinny ;) Dobrze go wspominam, a ten jest świetny! Szacun!
Widzę dużo pracy zostało włożone w te auta
;]
Ale efekt znakomity ;]
Pozdrawiam
Autko dopieszczone w najdrobniejszym szczególe,prezentuje się super,mamy ten sam problem ile bym nie czyścił mojego to wydaje mi się,że jest brudny.Za opis i prezentację autka daje maxxx.Pozdrawiam.
Obłędna fura!!! Mało kto się decyduje na coś takiego tym większy szacunek dla Ciebie za tego VW. 10/10 jak złoto. Pozdrawiam i zapraszam do mnie...
opis żeś walnął długi ale co do autko to szczerze mówiać pierwsz yraz o tym modelu słyszę. Ale prezentuje się super!
niesamowita hostoria! podziwiam za zapal i poswiecenie!
widac ze autor kocha to co robi...
wielki szacun!
Bardzo ladny samochodzik i pieknie opisany, pozdrawiam i zycze sobie i innym takich uzytkownikow a Tobie powodzenia w pieszczeniu santy
piękna santana muj brat taką ma a nawet 2 ale tego jest nie wiele a ty masz piękną i zadbanom zapraszam na mój profil pozdrawiam
swietna santana mialem kiedys taka maxxx i zapraszam do siebie pozdro...
ladne autko i tyle serca wlozone... pozdrawiam i zapraszam do mnie :))
Ładne Auto jeszcze takiego nie widziałem. Opis kolego widze dałeś wyczerpujący. Pozdrawiam.
Rewelacyjne auto. widać, że robione z pasją.
Gratuluje zapału i wytrwałości.
Pozdrawiam.
Gościu szacun za opis, pierwszy raz się z takim spotkałem na PJ a już chwile tu siedze O.O
Świetny VW
Witam kolega z forum Także zapraszam do społeczności http:/polskajazda.pl/Spolecznosci/Samochodowe/vw-passat.pl/101/1951 ;))
Jestem pod wrażeniem zarówno autka jak i umiejętności. Jeśli chodzi o 2.2T 20V to może całe przeniesienie napędu z audi 200/S4, będzie quattro, a tak w napędzie na przód może to być przerost formy na treścią. Nie mniej j
ech...perełka ze smaczkiem i tyle.zycze nieustajacej milosci do auta i zapalu oraz pomyslow na dalsze mody zrobione z głową.szerokości :)
No powiem powaliło mnie tyle serca i czasu włożyć w auto BEZCENNE tak sie powinno dbać o auta Pozdro
Powiem Ci,że dzięki takim osobom jak Ty motoryzacja nawet za pare lat w erze biogówna i prądu będzie sie miała dobrze i będzie co dzieciom pokazać. Też sie staram jakośutrzymać moje autko i narazie daje rade,choć koncepc
Fajna santanka,musze przyznac niezle odpicowana.Wujek ma taka,bordo metalic z klima, polerowanymi felgami i nowym silnikiem 1,9 TDI.Pozdro 10/10
Przepiekna Santana! Szacunek dla Ciebie bracie! Felgi LeCastelet w polerze doskonale pasują do wizerunku Santany. Pozdrawiam :)
Przyznam się szczerze że trochę interesuję się motoryzacją ale takiego VW jeszcze nie widzialem... Mimo to ładnie sie prezentuje i pewnie zwraca uwagę przechodniów na drodze. Pozdro i zapraszam do mnie :)
Super gablota , chciałbym ją zobaczyć w realu. włożyłeś w to auto drugą dusze, jestem pod wrażeniem, ja odnawiam paska b2,może coś z tego bedzie(chciałbym tak zrobić jak ty santanke) ,pozdrawiam
Fiu Fiu Skopek Jestem pod wrażeniem.Widziałem już to cacko na mieście ....Po prostu piękna....i bestia.Pozdro
Śledzę temat tej Santany już dłuższy czas i dalej z podziwu wyjść nie mogę, naprawdę piękna robota. Gratulacje za wytrwałość i zaangażowanie, sam teraz robię swoje auto i wiem ile to pracy i wysiłku kosztuje ;) Podziwiam
przód ten z czasów kiedy Quantum był prawdziwie Śliczny a teraz masz go z odświerzonymi zderzami no więc prawdziwy wóz którego powinni się bać wszystkie inne marki i modele. Ja pozostawię swój przód tak żeby Polska miała
Ehhh.... przepiękny klasyk, a te felgi- pasują delikatnie mówiąc idealnie w tym aucie :) po prostu cudo :)
Wyglada pieknie, gdyby nie fota Twojego auta nigdy nie dowiedzialbym sie jak wyglada quantum:). Pozdrawiam
piekny VW i malo spotykany. respekt dla ciebie. daje max za samą marke 10/10 .... a o reszcie juz nie wspomne. zapraszam do siebie. pozdro
przesliczny kalsyk i te felgi...ech pomarzyc..oczywiscie 10\10 iz zapraszam do mnie
Szczerze... masakra dla mnie... Max szacuneczek!!! Życzę osiągnięcia zamierzonych celów
pozdrawiam
piekny VW widac duzy wkład pracy i serca oby wiecej takich projektów.Pozdro i zapraszam do skomentowania mojej Jetty
piękny piękny piękny i jeszcze raz pi ękny zapraszam do skomentowania mojej audiczkki
No ten Twwoj jest super. A co do czesci do mojego to mechanika wszystko jest bez problemu, ale blacha niestety tylko Amweryka. Pozdrawiam
Kawał niezłej roboty i kawał autka
pozdrawiam
ps byłem rok temu w Ustce na urlopie.
Super VW, nawet nie wiedziałem że taki istnieje :D Na prawdę super furka! Dzieki za szeroki opis auta :)
10/10 daje od razu!!!
Zapraszam do mnie do obejrzenia (też) VW :)
Pozdrawiam!!!
Piękny unikatowy samochód, gratuluję. ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
Gratuluje wytrwania w pracach i życze powodzenia w kolejnych oczywiscie maxx za super furke
przeczytałem cały opis(pewnie też temu że sam auto od podstaw robiłem..;) )i szczerze nie żałuje bo az kolejny raz foty obejrzałem znacznie dokładniej... :) ;)
respekcik... :)
PozdrOOfki... :)
Nie no szacunek dla ciebie;] Tata przed omegą też miał santane, naprawdę przyjemne autko i niezawodne.PZDR
Autko rewelacyjne, czekam na fotki ze skórką na którą ja również się czaiłem ;)
Chyba ciężko o żadszy model VW, dodatkowo mam nadzieje że nikogo nie uraże stwierdzeniem że ta Santa to chyba najzdrowszy egzemplarz w PL. Szacunek
PozdraVWiam
najpiekniejsza santana jaka kiedykolwiek widziałem. Moje wyrazy szacunku i uznania
o K....!w sumie dosc rzadki model na naszych drogach,ale jak juz widzialem to byl strasznie masakra raczej w stylu rastt:)ale twoj to prawdziwy culcik jeszczejakasd szachowniaca a dachu i bedzie calkiem miazga:)naprawde
uff przeczytalem :}
super ! dałbym max ale nie da rady juz.. pozDDRawiam !
bardzo ładnie sie prezentuje :) pozdrawiam.
Doceniam prace wlozona w to auto...efekt jest rewelacyjny.b.ladnie sie prezentuje.Pozdrawiam :).
Gratyluje cierpliwości podczas modernizacji!!! Ja mojej Santany tak nigdy nie odpicuje:) Świetna robota!!!
stylowy lakier i fele, zrobiony z gustem, ladnie siedzi na glebie , taki plaski,szeroki heh
piękny :) bardzo mi sie podoba!! :)
Zapraszam do skomentowania moich audic :)
Pozdro
swietny VW żadko już spotykany, pieknie odrestaurowany, jestem pod wrazeniem, baaaardzo mi sie podoba, pozdrawiam i zapraszam do mojego VW,.
Takiego opisu to życzyłbym każdemu, czyta się z przyjemnością. Gratulacje, samochód świetny, pamiętam Santanę ze starych prospektów. Twój egzemplarz robi niesamowite wrażenie!
Przeczytałem, jestem pod wrażeniem! Zostawiam 6 maniaku. Elegancka furka. PozdraVWiam!!! Zapraszam do mnie.
heh szczerze mowiac po 4 pierszych linijkach odechcialo mi sie czytac za autko 6 ... widze ze z okolicy jestes GSL ... moze sie spotkamy gdzies na trasie :D ze slupska do ustki
Kurde ale opis to doszczedny i co do szczególu ja dziekuje heheh :-).Ogólnie podziwiam cie.6 jak nic.zapraszam do siebie.pozdro i jeszcze fajniejszych przygód.
Bardzo piekna ta Santanka, oczywiście 6:))) rewelacja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Piękny . Oczywiscie 6.
kosztował cię dużo pracy, ale efekt jest :) silniczek błyszczy ;) lakier oceniając poz djęciach w świetnym stanie. 6 i pozdravwiam
piękny wóz żadko spotykany na drogach i widze że ładnie brzmiący silniczek jak w pastuchu Bija ;p
jak czytam historie twoich prac przy aucie to stwierdzam ze nie wlozylem nawet 1% czasu w mojego golfa co ty w santane :P autko naprawde rewelacja, widziałem je na zywo tylko raz, podajze na manii 2005. zaluje ze nie prz
Super autko zrobione w świetnym stylu
6 za VW i 6 za miasto własnie wróciłem od was z Wakacji:)
oczywiscie ze 6-ka zapraszam do siebie pozdrovwka
:D ładnie co raz ładniej a bedzie świetnie :) teraz tylko jakieś BBS RM/RS z solidnym rantem
no myślę że zobaczymy wkrótce Twoje auto po Amerykańsku nie wiem jak Ty wytrzymałeś tyle czasu nie jeżdżąc, mój stoi pod chmurką z tydzień i już tęsknię. Pozdro
AUTO JUZ JEZDZI. JESZCZE ZBIERZNOSC ZGLEBIC TYL I WYMIENIC UKLAD WYDECHOWY. TEMPOMAT I KLIME DOKONYC
oczywiscie 6 piekne auto i powodzenia w dalszych pracach i zapraszam do siebie
Świetne auto... 6 za to ze VW, 6 za to ze sanatana, 6 za to ze jest w swietnym stanie i prezentuje sie super, 6 za włożoną pracę...
Pozrawiam i zapraszam do siebie...
________________________
[|___|_|===vw===|_|___|]
najlepsza santana :D polski i to vwzone... czekam na koniec prac. POWODZENIA
Ode mnie masz maxa. Przeczytalem caly opis na vwyoungtimer i po prostu zachwycilem sie twoim zapalem i uporem w dazeniu do celu. Powodzenia w zakonczeniu projektu. Zazdroszcze auta. Pozdrawiam
piękna fura, oczywiście6! Ciesze się że jest coraz więcej miłośników kochających VW jak ja:) Piękny rarytasik ta santana.
....6!Jestem pod wrażeniem!Życze powodzenia w dalszych pracach!Może kiedyś spotkamy się na VW MANII!...!Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
Pięknie zrobiony samochód:) I na dodatek jaki niespotykany;) Zapraszam do mnie!
o widze ze kolega ostro z ogniem idzie lakierem widze nowy co prawda wcześniejszy mi sie lepiej podabal :)ale i tak bedzie pewnie kozacko wygladal
moze wstyd sie przyznac ale... o Santanie nigdy nie slyszalem :( z oldtimerow interesuja mnie tylko ople co nie zmienia faktu ze masz ladne autko, widac ze kosztowalo Cie ono troche roboty i za to wlasnie zostawiam 6...
W listopadzie 2006 byłem w Autostadt wWolfsburgu i oglądałem tą Santanę. Może nawet gdzieś zdjęcie mam.Napewno za to mam zdjęcie santany z 1995r.
Za włożone serce i ogrom pracy 6! Super auto
kozak i to straszny!!!!max ocena oczywiscie i powodzenia w modach :)
pozdrawiam
No i super, to malo popularne i rzadkie auto. A jak juz sie trafi, to zlom na kolach:)
Ten egzemplarz jest natomiast odpowiednio dofinansowany i zapowiada się bardzo ciekawy cukierek! trzymam kciuki za projekt!
Piekna Santana.Super sie prezentuje. NA tej feli na glebie...rewelacja.SUper stan.MOge dac tylko 6!!!
Piękna Santana szacuneczek za prace włożoną w samochód
Oczywista szóstka!
Witam Kolege z Ustki! Mam nadziej ze zobacze w koncu Vw Santane w realu, bo napewno to juz zadki okaz!:) Życze powodzonka zebysmy sie spotkali na vw manii i porobili ciekawe foty!:) Pozdro z pomorza zachodniego!:)
helikopter mial byc u góry ale jakos dziwnie startował i nie wyczułem motywu:)
Za pasję, poswiecenie sprawie i wyczucie smaku, oraz za rzadkie auto nic innego tylko max!! ach no i za tego policyjnego sokoła na tym nieostrym zdjęciu :-) Dzięki za ocene i pozdrawiam!
pikny klasyk :) śliczne fele , ładna gleba :) naprawdę taki samochód to rarytas :) pozdrawiam
widze że kolega tez dłubie,heh no coz to tylko vw, czyli nic nadzwyczajnego , no i nigdy to nie bedzie jedyną słuszą MARKĄ
Pozdrowionka
Super autko, jedyne w swoim rodzaju, jest w odpowiednich rękach więc wszystko co zostanie zmienione będzie gustowne i zrobione ze smakiem. Pozdrawiam i 6 pozostawiam rzecz jasna :)
"bez szemrania" daję 6 !!!! Śliczne autko. Jestem pewien, że mimo rozebrania na części pierwsze dusza w nim została :) p.s. chyba maczałeś palce w reklamie VW .... przyznaj się Ty wymyśliłeś hasło "VW z miłości do samoch
ja daje 6 zaje..sta fura felgi z 1 fotek rewelacyjne ogolnie unikat respect za prace
Miodzio niedaj że żadko spotykana maszynka to jeszcze 5 garków pod maską heh pozazdrościc naprawde piekana ps.ostatnia fota super pozdro oczywiście 6 zostawiam
Witam. Naprawde fajna ta Santana. Zrobiona z klasą. Zycze ci aby autko ci dlugo posluzylo. Pozdraiwam.
Ah Santana jak miałem 4 latka to mój tatuś taką kupił:) tylko w dieslu była a pozatym to kolor chyba nawet miała identyczny pamiętam ja dość dobrze i co do niezniszczalności przyznaje ci racje w 100% autko bezbłędne pozd
Bardzo pięknie odrestaurowany i utrzymany egzemplarz! To autko jeszcze dluuuugo nie trafi do "samochodowego raju" :). Szósteczka za konsekwencję!
To sie nazywa pasja..chyba jedyna tak dobrze zrobiona i zadbana santana w polsce ;) u mnie w miescie jedna na taxie jeździ.
6 za auto za wkład pracy i za pasje ;)
pozdro
No ladne autko, zbytnie sie nie wypowiem bo nawet nie wiem czy wogóle kiedys na zywo takie autko widziałem :P,
na marginesie rejestracja jeest juz dawno na swoim mejscu, jak go obnizylem to musialem wcisnać spowrotem
Ładnie i gustownie!! zostawiam 5 bo to nie BMW to nie z msciwosci!! miałem kiedys VW i to nie jedno wiem co to jest ale teraz mam BMW i wiem coś więcej :-))) pozdro
Dziekowa za odwiedziny! Oj ciekaw jestem rezultatow prac nad Santanka! ^ ma sie rozumiec!
To auto to chyba najpopularniejsza taksówka m.in. w Brazylii :)
Ale w Europie niezła egzotyka!
Bardzo fajne ostatnie zdjęcie.
Jestem pod ogromnym wrażeniem! gdyby nie tablice rej. nie uwierzył bym, ze to auto made in Poland ;] wielkie gratulacje za pasję i włożone serce i pracę w santanę! 6! pozDDRo
poprostu miodzio,rewelacja,66666pozdr.
Coś pięknego !!
Nie dość, że Santana jest bardzo rzadkim widokiem na naszych drogach, to ten jest tak pięknie zrobiony, że oczu oderwać nie można.
W pełni zasłużone 6 !!
Doceniam i podziwiam.Byle by tak dalej masz u mnie 6 no chyba ze zwiększą skale to dodam jeszcze parę punktów.
Piękne auto i w jakim stanie, widać, ze dużo serca w to włożyłeś... Naprawdę rewelka!!!
Dzieki za info to bede mial ok 80kw po przrobach takich jak mam.A twoje bryczka piekna 6 max ocena pozdro VW RULEZZZZ !!!!!
ładna gleba i szacun za zaangażowanie. przym Pan 6 ode mnie ;) pozdrawiam
Brak słów... Żadkość na PL drogach, no a stan techniczny i plany na przyszłość mówią same za siebie! Piękny, bo od VW :) 6
Niezniszczalnych aut raczej nie ma , ale sa zapaleńcy którzy nie pozwalają im "umrzeć"
Jestem pewien że wiesz coś o tym ;)
6 !
Dzis bylem u Skopka w garazu. Silnik rozbebeszony. Ale za to jakie serducho ta santanka bedzie miala!!! Pomalutku ale do przodu :)
po pierwsze auto nie spotykane i duze co dla mnie jest wazne..a jeszcze wazniejsze to V5 :))) i bulgot przy dodaniu gazu ..bravo za polaczenie EU z US 6 za V5!!
witam kolege z forum. Zawsze bylem pelen podziwu za ta santane, tak malo tego jezdzi a wsrod nich jedna pieknie zrobiona. czy na jednym z foto widze na felach le castellet? moze sa na sprzedaz? zapraszam do mnie
Nie kazdemu podobaja sie auta po milionie przerobek, moje auto znajduje sie w kategorii seryjne, wiec takie jest i krytyka w stylu "nic specjalnego" jest malo adekwatna. Chcesz ogladac poprzerabiane, zglebione hondy z v-
twoj VW fajnie sie prezentuje a w marzenia trzeba wierzyc kiedys sie spelnia trzymam kciuki pozdro VW Rulezz
przyjemna santanka ;)
Bardzo rzadki wóz daje 6 za szczególny okaz i czekam na foto po zakończeniu prac oczywiście ze środka też
Zmiana silnika,Też mnie to czeka w mojej Mk1. Oldshool tak trzymaj i powodzenia.
Siemka Marek :)
Kiedy wsadzasz silniczek i jak ci idzie z elektryka?
Pozdr
i zapraszam do mnie :)
A gdzie napisalem ze czekam na Gwinta z B2?Jak bedzie to z B3 i to nie wcale taka zadkosc!W DE pelno tego jest!Narazie znalazlem sprezynki -40/-40 i -60/-40 i -60/-60 dedykowane do modelu B2.Ciezko bylo ale znalazlem nar
Widzialem widzialem prace trwaja a kolega sie nie poddaje:D Drugiej takiej Santy w Polsce sie nie znajdzie:) Trwaj w projekcie to staniemy kolo siebie na manii :) 32b rulezzz :D
Super sprawa.Autko,zwlaszcza na pierwszej fotce prezentuje sie znakomicie.Swietnie opisane.No i ten model.Santana to Santana:).Szócha
chudi18 dodał pojazd do ulubionych
kruszyna84 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
modeusz oznaczył pojazd jako wyjątkowy
modeusz dodał pojazd do ulubionych