facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Volkswagen Golf 2011r

Oglądano już 1827 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Volkswagen Golf »
  • Rocznik

    2011 r.

  • Właściciel

    krzysiiekb

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1800 cm3

  • Moc

    90 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam,
    Mam DO SPRZEDANIA auto w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym. Samochód jest moim oczkiem w głowie, a ja jestem osobą dosyć pedantyczną i wszystkie naprawy przeprowadzałem w nim na czas i w określonych odstępach. Samochód jest w tak dobrym stanie technicznym (doinwestowany) dlatego, że nie zamierzałem go sprzedawać. Chcę sprzedać auto ponieważ pojawił się na moim koncie niespodziewany przypływ gotówki za który mam zamiar zrealizować swoje kolejne motoryzacyjne marzenie.

  • Tuning

    VOLKSWAGEN GOLF III wersja GT z roku 1992/1993 –
    piękny CZARNY KOLOR

    ORGINALNY PRZEBIEG I CENA ADEKWATNA DO STANU AUTA (nie jak na pozostałych aukcjach 140000km w 25letnich autach) 270 000km (chyba, że ktoś chce mieć dla lepszego samopoczucia inny, to postaram się przy zakupie zadzwonić po kogoś, kto skoryguje to wskazanie).

    TO NIE OKAZJA, BO NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK OKAZJE PRZY ZAKUPIE AUT. 

    CENA 6500zł (do drobnej negocjacji po oględzinach auta) BEZ OPCJI ZAMIANY

  • Silnik

    SILKNIK AUTA: ABS 1800cm3 (1.8dm3) 8v (90KM (66.1949kW)

    Ma on stosunkowo prostą konstrukcję, z dwoma zaworami na cylinder i jednopunktowym wtryskiem paliwa, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką kulturą pracy oraz dużą niezawodnością. Jest to moim zdaniem najlepsza jednostka w Golfach 3 generacji łącząca w sobie bardzo dobre osiągi przy niewielkim apetycie na paliwo. Aby auto było jeszcze tańsze w eksploatacji zostało wyposażone w instalację gazową (BRC) dzięki czemu nadaje się do dojazdów do pracy oraz wycieczek na dłuższe dystanse.

  • Wnętrze

    Wyposażenie auta:

    • Wspomaganie układu kierowniczego
    • Wyprofilowane, kubełkowe fotele (bardzo dobrze trzymają ciało w zakrętach)
    • Wszystkie hamulce tarczowe (zwiększone bezpieczeństwo i efektywność hamowania)
    • Wentylowane tarcze hamulcowe (zapobiega przegrzaniu przy agresywniejszym hamowaniu)
    • Elektryczny szyberdach
    • Elektryczna regulacja świateł – przód
    • Komputer MFA (pokazuje chwilowe spalanie, średnie spalanie, godzinę itd.)
    • Zegary z obrotomierzem
    • Centralny zamek
    • Dwa kluczyki
    • Dwa piloty alarmu = centralnego zamka
    • Blokada drzwi tylnych
    • Nokia sound system (głośniki wysokotonowe w podszybiu plus średniotonowe w boczkach)
    • Aluminiowe felgi – lato BORBET R15, zima – BBS R15 (piękna klasyczna prezencja auta)
    • Podgrzewana tylna szyba
    • Regulacja podświetlenia zegarów
    • Zagłówki (również na tylnej kanapie)
    • Fotel z regulacją wysokości
    • Przednia szyba z paskiem przyciemniającym
    • Trzy tylne szyby przyciemnione czarną folią 3M z atestem w profesjonalnym zakładzie
    • Przyciemnione blendy przednie wraz z migaczem
    • GT – czyli szerokie listwy na drzwiach oraz nadkolach pomalowane w kolor
    • Podwójne reflektory przednie
    • Szeroki hokej z przodu auta
    • Oryginalne sportowe lusterka 3M z migaczami
    • Dodatkowe migacze (golf4) w zderzaku przednim
    • Instalacja gazowa renomowanej marki BRC regularnie serwisowana (gwarancja)
    • Tylna klapa wygładzona i założony dedykowany do tej wersji spojler
    • Tylna klapa otwierana elektrycznie z przycisku
    • Autoalarm wysokiej klasy
    • Blokada kierownicy
    • Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania
    • Dodatkowe zabezpieczenia pojazdu
    • Rejestracja przeniesiona na zderzak
    • Sportowa końcówka wydechu
    • Sportowe pedały: gaz, sprzęgło, hamulec
    • Strumienica w układzie wydechowym auta
    • Lampka bagażnika (golf3)
    • Wlot powietrza na błotniku
    • Ładne progi
    • Pomalowane zaciski hamulcowe – żółty kolor
    • Krótka, sportowa antena w tylnej części dachu
    • Krótka dźwignia zmiany biegów
    • Opony zimowe: 1 sezon KLEBER KRISALP
    • Opony letnie: 2 sezony FULDA CARAT PROGRESSO
    • Wycieraczki zimowe – gumowane z progiem, lato – oryginał VW

  • Zawieszenie

    Spalanie:

    W zależności od stylu jazdy i zasilania gaz/paliwo.
    Benzyna: miasto: 8litrów, trasa: 6litrów, cykl mieszany: 7,6litra
    Gaz: miasto: 9-10litrów, trasa: 7litrów, cykl mieszany: 8,5litra

    Polecam tankowanie LPG oraz Pb98 na stacjach Lukoil oraz BP.

  • Car Audio

    Co w aucie zostało wymienione – SERWIS AUTA:
    Jak wiadomo nie jest to auto nowe, ale stan techniczny przewyższa dużo nowszych aut, które widać na naszych polskich drogach. Mogą być Państwo pewni, że auto posłuży nowemu właścicielowi jeszcze przez wiele, wiele kilometrów oraz dostarczy dużo przyjemnej i bezproblemowej jazdy.
    Mam nadzieję, że samochód trafi w dobre ręce i ktoś zadba o niego przynajmniej tak jak ja.

    Myślę, że ciężko o golfa III w podobnym stanie technicznym, można kupić auto nowsze, ale przy zakupie auta w tym wieku nie brałbym pod uwagę rocznika, lecz remonty w nim przeprowadzone oraz stan. Nawet jeśli się już coś zepsuje to koszty naprawy są naprawdę niskie i można im podołać nie pustosząc rodzinnego budżetu.
    Serwis auta nie jest drogi, ja inwestowałem tylko w nowe oryginalne części, ewentualnie w bardzo dobrej jakości zamienniki, polecane przez użytkowników i serwisantów.
    12.03.2011r. – ustawienie zbieżności kół i sprawdzenie kątów pochylenia
    12.03.2011r. – wymiana kompletnego rozrządu GATES i paska alternatora
    12.03.2011r. – wymiana poduszek amortyzatora LEMFORDER
    25.02.2011r. – wymiana klocków hamulcowych przód – TRW Lucas
    25.02.2011r. – wymiana przegubów – wewnętrzny plus zewnętrzny z osłonami MAX GEAR
    21.02.2011r. – ustawienie i regulacja instalacji gazowej + analizator spalin
    10.01.2011r. – wymiana tłumika końcowego POLMOSTRÓW
    12.01.2011r. – wymiana czujnika światła STOP-u (oryginał VW)
    06.11.2010r. – wymiana czujnika światła cofania TOPRAN
    09.10.2010r. – wymiana miksera gazu STAG
    09.10.2010r. – wymiana nagrzewnicy oryginał VW VALEO
    09.10.2010r. – wymiana miksera gazu, przekaźników instalacji gazowej
    16.07.2010r – wymiana filtra kabinowego KNECHT
    21.06.2010r. – wymiana filtra gazu – nowy typ BRC
    21.06.2010r. – antykorozyjne zabezpieczenie podwozia auta + baranek (przed sezonem zimowym)
    21.06.2010r. – wymiana filtra powietrza KNECHT
    21.06.2010r. – wymiana oleju w skrzyni biegów – MOBIL 75W90 GL4 i GL5
    21.06.2010r. – wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów – ERLING
    21.06.2010r. – wymiana oleju w silniku MOBIL Super S 10W40 Semisyntetic
    21.06.2010r. – wymiana filtra oleju KNECHT
    21.06.2010r. – wymiana rygli w drzwiach oraz konserwacja wszystkich uszczelek
    21.06.2010r. – wymiana giętkiej krzywki (element układu wydechowego – tłumik)
    21.06.2010r. – wymiana oringu pod czujnikiem temperatury
    17.04.2010r. – wymiana czujnika temperatury – oryginał VW
    14.04.2010r. – wymiana całego parownika BRC i przegląd instalacji gazowej w Czekram – 251894km
    12.03.2010r. – wymiana popychaczy hydraulicznych – szklankowych – oryginał VW INA – 251800km
    05.03.2010r. – wymiana sprzęgła kompletnego – oryginał VW – SACHS – 251370km
    05.03.2010r. – wymiana termostatu
    05.03.2010r. – wymiana kostki stacyjki
    16.02.2010r. – wymiana wycieraczek szyby przedniej – BOSCH ze spojlerem
    27.11.2009r. – wymiana filtra paliwa – FILTRON
    17.11.2009r. – wymiana silniczka krokowego – oryginał VW – BOSCH
    17.11.2009r. – wymiana sondy lambda – oryginał VW – BOSCH
    17.11.2009r. – wymiana akumulatora – BOSCH SILVER + osłona akumulatora
    17.10.2009r. – wymiana sworzni wahaczy – TRW
    12.06.2009r. – wymiana elektrozaworu gazu – BRC
    10.05.2009r. – wymiana butli gazu STANKO
    16.05.2008r. – wygłuszenie całego spodu auta matą (cisza w środku oraz bdb. akustyka)
    16.05.2008r. – przeciągnięcie przewodów pod profesjonalne car audio
    16.05.2008r. – wymiana wkładu lampy tylnej – oryginał VW – używany
    16.05.2008r. – wymiana spinek listwy dachowej
    08.02.2008r. – wymiana przednich amortyzatorów – KYAB
    08.02.2008r. – wymiana przewodów WN – NGK
    08.02.2008r. – wymiana kopułki – EPS
    08.02.2008r. – wymiana palca – EPS
    08.02.2008r. – wymiana świec – NGK (dedykowane do gazu)
    23.11.2007r. – wymiana klocków hamulcowych przód – TRW
    23.11.2007r. – wymiana klocków hamulcowych tył – TRW
    23.11.2007r. – wymiana łożysk tył – SKF
    23.11.2007r. – regeneracja maglownicy – oryginał
    10.08.2007r. – wymiana kompletnego rozrządu SKF
    I wiele innych. Przyszłemu właścicielowi pozostawiam dopieszczanie auta pod względem wizualnym i dbanie o mechanikę oraz regularny serwis.

    Włożyłem w ten samochód wiele serca i pieniędzy, aby doprowadzić go do takiego stanu w jakim jest obecnie oraz zmienić jego wizerunek. W pracę zaangażowałem znajomego mechanika pracującego na co dzień w autoryzowanym serwisie Skoda – auto. Auto jest na co dzień garażowane.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Samochód można obejrzeć w Tomaszowie Mazowieckim
    woj.łódzkie 97-200 T.M. (niedaleko Łodzi, Piotrkowa Tryb.) po wcześniejszym ustaleniu daty i kontakcie telefonicznym.

  • Perspektywy

    KONTAKT:
    889-144-374 Krzysztof

  • Plusy i minusy pojazdu

    Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i oglądających moje auto.

  • Osiągnięcia

    *** SPRZEDAM 889 144 374 ***

    *** SPRZEDAM 889 144 374 ***

    *** SPRZEDAM 889 144 374 ***

    *** SPRZEDAM 889 144 374 ***

    *** SPRZEDAM 889 144 374 ***

    *** SPRZEDAM 889 144 374 ***

  • Marzę o...

    *** http://pokazywarka.pl/8p4307/ ***

    *** http://pokazywarka.pl/8p4307/ ***

    *** http://pokazywarka.pl/8p4307/ ***

    *** http://pokazywarka.pl/8p4307/ ***

    *** http://pokazywarka.pl/8p4307/ ***

    *** http://pokazywarka.pl/8p4307/ ***

InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.

Losowe pojazdy

  • Renault Megane
  • Yamaha Aerox 50
  • Peugeot Speedfight
  • FSO Polonez ATU
  • Suzuki Hayabusa
  • Opel Rekord

Co robią kierowcy na PJ