Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Warszawa
1600 cm3
70 KM
118 Nm
13.00 s
Auto z 1990 roku, 5 drzwi, wersja CL wzbogacona już w fabryce o szyberdach, fotele półkubełkowe, obrotomierz, podwójne lampy i parę innych mniej istotnych elementów
Brak jakichkolwiek elementów tuningu, nawet felgi to oryginalne 13"
Seryjny PN z dodanym LPG
Fotele półkubełkowe, szare, obrotek, szyberdach, reszta (chyba) CL
Nic nie zmieniane, troszkę już wybite po polskich drogach (najeździł już po nich 35.000 km i nic jeszcze nie zmieniałem)
Panaconic jak się nie mylę 1030, tył elipsy Alpine, boczki drzwiowe 16cm boschmany, podszybie 87mm boschmany. Generalnie audio jest kiepskie, od zawsze planuję coś z tym zrobić, ale nie mam nba to czasu
Podczas pierwszej trasy nie zauważyłem, że przez zniszczony wentyl zeszło powietrze i zniszczyłem przez to brzeg opony
Wymienić końcówkę drążka kierowniczego prawego, potem zbieżność, oddać alternator do diagnostyki w celu zbadania co jest do wymiany: altek czy aku?
minusy: stary, słaby komfort, marne bezpieczeństwo
plusy: niezawodność i ekonomia eksploatacji
35.000 km po Polsce bez żadnych awarii
Corolli, Astrze II lub Octavi I - zakup na wiosnę tuż przed urodzinami potomka
Auta dzielimy na dobre bardzo dobre i niemieckie a niemieckie dzielimuy na dobre świetne i VW zapraszam do skomentowania mojej audicy
super orginał..można pozazdrościć..dbaj o niego..!!!6
Tez mialem PN fajnie sie zbiera daje 6 zajefajny golf i zadbany !!! Moj szedl 160 jeszcze mial luz pod pedalem !!!!
fajny golfik tez mialem taki
oczywiscie 6
zapraszam do mnie
ładny golfik !!! elegancki stan! dobra II fotka hehe pozdro