Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Łódź
1300 cm3
55 KM
99 Nm
0.00 s
W chwili zakupu była to najzwyklejsza goła CLka, jakich miliony. Przeprowadziłem trochę skromnych modyfikacji poprawiających bardziej lub mniej wygląd samochodu.
Zmiany na zewnątrz:
- Jetta front z oryginalnym czarnym znaczkiem z Golfa mk2 GT;
- szerokie zderzaki + oryginalny szeroki hokej GTI + dymione kierunkowskazy FIFFT;
- oznaczenia boczne CL i tylne Golf_CL wymienione na boczne herby Wolfsburga i szerokie oznaczenie tylne GOLF z ostatnich lat produkcji modelu;
- nakładki na nadkola pod szerokie listwy;
- tylne lampy Hella Tresser;
- szeroka lotka na klapę Votex;
- tylna wycieraczka z Punto;
- listwa nad tablicą pod kolor nadwozia;
- tłumik końcowy Ulter z końcówką Φ75 ze stali kwasoodpornej;
- sportowe zawieszenie GT Cupline obniżające o około 50/40;
- felgi aluminiowe RH Technic 8Jx17 ET55 + dystans 17mm, na felgach opony Dunlop SP Sport z przodu oraz Hankook Ventus K102 z tyłu, wszystkie w rozmiarze 205/40/17
Zmiany wewnątrz:
- sportowa kierownica skórzana Raid 13 z dodatkową osłoną centralnej części i klaksonu;
- licznik z obrotomierzem i komputerem MFA z wersji GT;
- welurowe fotele półkubełkowe + kanapa dzielona z Seata Toledo 1L GT;
- gałka zmiany biegów z Golfa mk5 + skórzany mieszek;
- czarna podsufitka GTI + czarne daszki p.słoneczne + parapety w materiale + czarne słupki C i listwa podsufitki;
Seryjne 1.3 NZ
Kompletny czarny sufit z GTI, sportowa kierownica skórzana Raid 32cm, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów z Golfa mk5, licznik z obrotomierzem i komputerem MFA, welurowe półkubełki i kanapa pochodzące z Seata Toledo 1L.
Sportowy kit obniżający GT Cupline około 50/40
Jednostka sterująca - Blaupunkt Melbourne SD27
Wzmacniacz - Magnat Classic 360 R.A.P.B.U.L.L. 4x60W RMS/2x120W RMS
Zasilanie - kabel 50mm^2 + bezpiecznik ANL
System przedni - Syczki VW i woofery Magnat Edition 216 60W RMS
Bagażnik - subwoofer Sony XS-L121P5 350W RMS closed
145km/h na blacie na autostradzie w 4 osoby
- wymiana klocków CA na wyższą półkę budżetową;
- zabudowanie subwoofera i wzmacniacza w bagażniku;
- pakiet nadkoli, progów i listew GTI;
- gwintowane zawieszenie;
- drugi komplet kół - szeroka stal 8+9Jx14";
- opony 185/35/17 zamiast 205/40/17
- obszycie foteli, kanapy i boczków czarną skórą;
- czarny dywan;
- swap silnika na mocne TDI lub VR6;
- bixenon;
- zamontować halogeny Hella w zderzak;
- zamontować miękką deskę rozdzielczą z GT;
- ponowne lakierowanie na oryginalny kolor Stratosblau metallic o kodzie LA5T;
plusy:
- VW :D
minusy:
- słaby silniczek i spalanie :/
... tym, żeby moje auto było bezawaryjne tak, jak do tej pory :)
świetna golfina, tak się zastanawiam czy aby kiedyś jej na mieście nie widziałem, bo ten przodek od jetty tak przeżywałem ;) Zapraszam do siebie :)
bardzo ładny;) zrobiony ze smakiem na oryginał oby więcej takich!!! zapraszam do mnie;))
Bardzo Ładny Golfik, prezentuje się pięknie :) Oczywiście Max dla Ciebie i zapraszam do Mojego Golfa Pozdrawiam.
ano zostala bo narazie w czesciach jest ale kidys wyjedzie n apolskie drogi bez rdzy i z ladnym lakierem golfik niczego sobie pozdro i maxik szkoda tylko ze mazdeczki nie oblukales :(
Nadal twierdze, że ma za duże buty ;p
piękny niemiecki samochodzik zapraszam do skomentowania mojej audiczki
no kojaże kolegi Golfika z forum VW, ładnie się prezentuje, zapraszam do mnie, pozdroVWionka!
super fura zapraszam do mnie
Alumki pierwsza klasa,pozdrawiam
bardzo fajny samochodzik u mnie 6/6
zapraszam do skomentowania mojego golfa
pozdrawiam :)