Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Brzeźnica/k. Żagania
1595 cm3
100 KM
10.90 s
Wersja Comfortline:
4 x airbag
klima
elektr.szyby
elektr.lusterka
immobilizer
autoalarm
podgrzewane fotele
podłokietnik przód+tył
komputer pokładowy
blokada skrzyni biegów
spryskiwacze lamp
halogeny
Alu 17'
Amortyzatory Weitec + zielone sprężyny (gleba)
Filter Stożkowy
standard 100 koni mechanicznych
Radio Sony Xplod 4x52w
Głośnik Basowy Magnat 600watt
Standardowe głośniki vw
Wzmaniacz Blackmaxx moc:1000 watt
Po miesiącu od kupienia bliskie spotkanie z sarną przed polską granicą
(nic poważnego,do wymiany części karoserii czyli sama kosmetyka nic nie szpachlowane wszystkie części w tym samym kolorze nienaruszone)
Parę incydentów typu:gleba pijaka z rowerem przed autem
Xenony
Nowe fotele
Wymiana amortyzatorów na oryginalne(brak warunków do poruszania się z taką glebą po woj.Lubuskim ;/)
Wydech Borla lub Remusa
Plusy:
Mimo,że jeżdżę na alu 17-calowych spalanie przy normalnej jeździe nie przekracza 8l/100km,przy dobrym zamulanku udało mi się zejść do 6,7l/100km (8 zaworowy silnik jest bardziej ekonomiczny)
Części eksploatacyjne w normalnych cenach (czasem nawet dość atrakcyjnych)
Stylowy design,łatwy dostęp do części silnika i jego mechanika prosta i przejrzysta.
Minusy:
Bezpieczniki (irytuje mnie dostęp do nich i ich różnorodność)
Tył auta po umyciu już daje się we znaki po przejechaniu 20 km.
Co raz trudniej o standardowe opony zimowe do tego auta.
Awaryjność tylnego spryskiwacza na szybę.
Siłowniki trzymające bagażnik mogą nas czasem zwieść i dostaniemy po głowie klapą.
Podświetlenie auta wewnątrz lubi czasem wariować
Silnik 8v i jego osiągi nie są zachwycające i jest cieżko przyzwyczaić się,że dopiero po chwili auto się pozbiera,co na pewno jest o wiele lepsze w silnikach 16 zaworowych.
Brak tempomatu
Silniku 1.8 Turbo,ponieważ brakuję mi tu troche koni