Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Brunary
1600 cm3
70 KM
118 Nm
9.80 s
GOLF MKII 1,6CL
Moje pierwsze auto, kupione dnia 20.02.2011 w pobliskiej miejscowości z przebiegiem 254 000km w pełni ORG, jestem jego 4 właścicielem od nowości, do autka dostałem książkę serwisową, instrukcje obsługi itp
Podany poniżej w:
- Silnik
- Nadwozie
- Wnętrze
Silniczek jak niżej:
- Pojemność 1.6pn o mocy 51kw/70km po generalnym remoncie.
- Wersja na gaźniku Pierburg 2ee z instalacją gazową
- Skrzynia 5b
WNĘTRZE/WYPOSAŻENIE:
- Skórzane ORG Fotele
- ABS
- Centralny zamek, pilot scyzoryk
- Klapa otwierana z pilota
- Ściemniacz lampki (programowalny)
- Elektronicznie regulowana wysokość przednich lamp
- Regulowana wysokość foteli
- Regulowana wysokość pasów
- Niebieskie podświetlanie deski
- Wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju
- Czarne wnętrze dywan/słupki abc/ podsufitka/słoneczniki
- Zabudowa bagażnika, lampka, welurowe nadkola/dywan, listwa progowa
ZAWIESZENIE:
- Amortyzatory Bilstein b6 przód/tył
- Sprężyny H&R -60/-40
UKŁAD HAMULCOWY:
- Fabryka
KOŁA:
1. Na lato :)
- BCW Steffan rant polerka
- Przód 7x14 et24 dystans 25mm et -1
- Tył 8x14 et15 dystans 25mm et -10
- Opony 195/45/14
2. Na wiosnę :)
- Borbet
- Przód/tył 7x15 et35
- Opony 195/50/15
Audio średniej klasy:
- Radyjko JVC KD-G331
- Głośniki:
* Podszybie BOSCHMANN 2x120wat
* Pułka DYNORA 2x1500wat :)
* Bagażnik ALPHARD WOOFER 10" CW 1002CX-RED
* WZMAK Mac Audio mpx 4000
- Gra przyzwoicie, bynajmniej mnie zadowala
Kiedyś było tego tu dużo dzisiaj już jest mało
- Dokompletowania pakietu GTI
- Swap hamulcy wentylowanych 256 pod abs
- Kiedyś kupno Toledo 1 z AFN na dawcę silnika, klimy, hamulcy, lepszego abs-u
- Recaro GTI z mk III obicie ich i boczków skórą
- Rozbiórka, prześwietlenie dokładnie całej budy i malowanie
+ Niezawodność
+ Oszczędność
+ Wygląd
+ Podatność Tuning
Narazie niema mowy o jakiś osiągnięciu, zrobiłem dużo z tego co zaplanowałem, ale największym osiągnięciem będzie to co w perspektywach, kompletna rozbiórka i robienie całego autka od podstaw nie odwalając przy tym fuszerki bo chcę to zrobić dla siebie.
Pieniądze dla mnie się nie liczą, pomyłką jest dla mnie robić projekty i liczyć wydane pieniądze, nie żałuję ani jednej złotówki którą wydałem.
Doprowadzeniu białasa do stanu idealnego, takiego jak chcę :)
Moto :
- KTM 625 SM
Bardzo zadbany, nie jest wypierdziany:) pozdrawiam.