facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1997r

Oglądano już 7681 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    RafałFSO

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Lubin

  • Pojemność

    1398 cm3

  • Moc

    103 KM

  • Max. moment obrotowy

    127 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    13.00 s

  • Opis

    Polonez Caro Plus 1.6 GLI, wtrysk Bosch, instalacja gazowa BRC. W momencie kupna 64.000km przebiegu, obecnie już ponad 78.200km i zdechł 06 kwietnia 2011.

    Tym samym zrobiłem nim od momentu zakupu (tj. 18 marzec 2010) ponad 14.000km i zmieniłem silnik na jednostkę 1.4 Rovera. 07 sierpnia 2011 auto powróciło do żywych. W końcu auto zaczęło normalnie jeździć, a nie toczyć się.

  • Tuning

    Obecnie:
    - przednie lampy i kierunkowskazy z czarnymi środkami, boczne kierunkowskazy dymione
    - tylne lampy przerobione tak, aby byly 4x pozycyjne
    - komplet owiewek HEKO na drzwi i tylne okienka
    - owiewka HEKO nad tylną szybą
    - kierownica i podłokietniki drzwiowe od Poloneza Kombi
    - elektryczne szyby z przodu
    - elektryczne i podgrzewane lusterka z niebieskimi wkładami
    - fotele i kanapa Inter Groclin Standard z zagłówkami od Inter Groclin Relax
    - welurowy podłokietnik KAMEI
    - welurowe boczki drzwiowe Inter Groclin



    W przyszłości:
    - moduł domykania szyb
    - elektryczne szyby tył
    - szyberdach elektryczny
    - felgi aluminiowe 14" Dezent 7J14 ET25, opona 185/60
    - przednie tarcze wentylowane 257mm i zaciski z Fiata Tipo
    - modyfikacja oświetlenia wnętrza
    - konwersja zewnętrzna na 95' (w trakcie)
    - Orciari
    - BRA
    - blenda HEKO na tylnej klapie

    Oraz napewno wiele, wiele innych rzeczy, na które gdzieś, kiedyś powstanie pomysł.

  • Silnik

    Było:
    Słabe 1.6 GLI na wtrysku Bosch z instalacją gazową BRC, założoną przy przebiegu 65.200km. Przyspieszenie kiepskie, prędkość maksymalna również. Hydropopychacze się wykończyły.



    Jest:
    1.4 16V Rover K-Series.

  • Wnętrze

    W bardzo dobrym stanie. Kierownica i podłokietniki drzwiowe od Poloneza Kombi. Welurowy podłokietnik między fotelami. Welurowe boczki drzwiowe. Fotele Inter Groclin Standard łącznie z kanapą w czerwone paski.

  • Zawieszenie

    Obecnie:
    - most 3.9 ze stabilizatorem z Poloneza Kombi
    - amortyzatory przednie de Carbon Comfort



    W przyszłości:
    Przednie tarcze wentylowane 257mm, zaciski z Fiata Tipo, lekkie obniżenie zawieszenia. Sprężyny od Trucka Diesla, ucięte o jakieś 2 zwoje. Z tyłu amortyzatory gazowe Monroe i resory 3 piórowe.

  • Car Audio

    Obecnie:
    Radio na kompakty ze sterowaniem przy kierownicy i 4 głośniki Kenwood 50W.



    W przyszłości:
    Jakieś głośniczki wysokotonowe i ewentualnie zmieniarka płyt.

  • Perspektywy

    Maksymalne fabryczne wyposażenie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + przestronne wnętrze
    + tylny napęd - zimą na letnich oponach z tyłu jazda to sama frajda :D

  • Osiągnięcia

    167km/h wg GPS (licznikowe 175km/h)

  • Marzę o...

    Toyota Carina E 1.6 16V
    Nissan Primera P10 2.0 16V

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Baotian BT49QT-9D
  • Peugeot 307
  • Renault Megane Coupe
  • Opel Ascona
  • Romet Ogar 205
  • Honda CBR 600

Co robią kierowcy na PJ