Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Lubin
1398 cm3
103 KM
127 Nm
13.00 s
Polonez Caro Plus 1.6 GLI, wtrysk Bosch, instalacja gazowa BRC. W momencie kupna 64.000km przebiegu, obecnie już ponad 78.200km i zdechł 06 kwietnia 2011.
Tym samym zrobiłem nim od momentu zakupu (tj. 18 marzec 2010) ponad 14.000km i zmieniłem silnik na jednostkę 1.4 Rovera. 07 sierpnia 2011 auto powróciło do żywych. W końcu auto zaczęło normalnie jeździć, a nie toczyć się.
Obecnie:
- przednie lampy i kierunkowskazy z czarnymi środkami, boczne kierunkowskazy dymione
- tylne lampy przerobione tak, aby byly 4x pozycyjne
- komplet owiewek HEKO na drzwi i tylne okienka
- owiewka HEKO nad tylną szybą
- kierownica i podłokietniki drzwiowe od Poloneza Kombi
- elektryczne szyby z przodu
- elektryczne i podgrzewane lusterka z niebieskimi wkładami
- fotele i kanapa Inter Groclin Standard z zagłówkami od Inter Groclin Relax
- welurowy podłokietnik KAMEI
- welurowe boczki drzwiowe Inter Groclin
W przyszłości:
- moduł domykania szyb
- elektryczne szyby tył
- szyberdach elektryczny
- felgi aluminiowe 14" Dezent 7J14 ET25, opona 185/60
- przednie tarcze wentylowane 257mm i zaciski z Fiata Tipo
- modyfikacja oświetlenia wnętrza
- konwersja zewnętrzna na 95' (w trakcie)
- Orciari
- BRA
- blenda HEKO na tylnej klapie
Oraz napewno wiele, wiele innych rzeczy, na które gdzieś, kiedyś powstanie pomysł.
Było:
Słabe 1.6 GLI na wtrysku Bosch z instalacją gazową BRC, założoną przy przebiegu 65.200km. Przyspieszenie kiepskie, prędkość maksymalna również. Hydropopychacze się wykończyły.
Jest:
1.4 16V Rover K-Series.
W bardzo dobrym stanie. Kierownica i podłokietniki drzwiowe od Poloneza Kombi. Welurowy podłokietnik między fotelami. Welurowe boczki drzwiowe. Fotele Inter Groclin Standard łącznie z kanapą w czerwone paski.
Obecnie:
- most 3.9 ze stabilizatorem z Poloneza Kombi
- amortyzatory przednie de Carbon Comfort
W przyszłości:
Przednie tarcze wentylowane 257mm, zaciski z Fiata Tipo, lekkie obniżenie zawieszenia. Sprężyny od Trucka Diesla, ucięte o jakieś 2 zwoje. Z tyłu amortyzatory gazowe Monroe i resory 3 piórowe.
Obecnie:
Radio na kompakty ze sterowaniem przy kierownicy i 4 głośniki Kenwood 50W.
W przyszłości:
Jakieś głośniczki wysokotonowe i ewentualnie zmieniarka płyt.
Maksymalne fabryczne wyposażenie.
+ przestronne wnętrze
+ tylny napęd - zimą na letnich oponach z tyłu jazda to sama frajda :D
167km/h wg GPS (licznikowe 175km/h)
Toyota Carina E 1.6 16V
Nissan Primera P10 2.0 16V