Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
1700 cm3
125 KM
157 Nm
9.00 s
Profil w trakcie tworzenia
Dopiero zaczynam przygodę z tuningiem ale póki co :
- sportowe klocki EBC GREEN STUFF
- sportowe tarcze EBC TURBO GROOVE nawiercane, nacinane, ocynkowane
- felgi „15” TSR Lesmo (czarny mat z czerwonym rantem)
- sportowy wydech ULTER’a dedykowany do Pumy.
- sportowy filtr powietrza K&N
- nakrętki na wentylach w formie pocisków :-)
- żółte bębny i zaciski (kolor Speed Yellow)
seria, czyli:
- wielopunktowy wtrysk
- 125 KM przy 6300 obr/min
- DOHC
- 4 zawory na cylinder, rzędowy
- świece NGK Platynowe.
Jeszcze nie dłubany.
- aluminiowe progi ozdobne z logo PUMA
- skórzana tapicerka
- skórzana kierownica
- skórzany mieszek zmiany biegów
- skórzany pokrowiec hamulca ręcznego
- elektryczne regulowane lusterka
- elektrycznie otwierane szyby
- podgrzewana przednia szyba
- podgrzewana tylna szyba
- podgrzewana lusterka
- klimatyzacja
- poduszka powietrzna kierowcy
- poduszka powietrzna pasażera
- ABS
- TCS – system kontroli trakcji
- aluminiowa gałka zmiany biegów
- oryginalne dywaniki z logo PUMA
- wspomaganie kierownicy
- autoalarm
- centralny zamek
- regulacja wysokości fotela
- podwójne ryglowanie drzwi
- bagażnik otwierany pilotem na kluczyku
Seria
Seryjne, oryginalne radio + CD, jakie było montowane w Pumach i chwilowo mi starczy.
Ucieczka przed Policją przez trzy dzielnice miasta w BMW 318 (rekin). Tak dla adrenaliny. Zakończona zatrzymaniem.
+ wygląd
+ osiągi i dynamika jazdy (jak na takie maleństwo to daje radę z młodymi gniewnymi)
+ zaciekawione spojrzenia kierowców i pieszych
- lubi wypić, ale coś za coś
- mało miejsca w środku (osobiście mi to nie przeszkadza)
Audi R8