Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Wrocław
1500 cm3
0.00 s
Dupowóz w trakcie przeróbek na rajdókę.
-Filtr stożkowy
-Sportowy wydech
-kolektor gsi
-strumienica
-i do wydechu rura fi 50
-końcowy z racji forsy seria XD
-przerobiony gaźnik
-Zmodyfikowane i prze polerowane gardziele
-przerobione rurki emulsyjne z dostosowanymi jak najlepszymi dla nich dyszami
-większe dysze paliwa
-zmodyfikowane rozpylacze
-kanały od gardzieli po dół rozpylaczy prze polerowane na lustro
-kanały pokrywy gaźnika prze polerowane
-Zmodyfikowany aparat zapłonowy
-sprężynki od lady 2xxx=)
-odlżone ciężarki
-Zmodyfikowana głowica
-głowica od df większe kanały
-większe zawory
-kanały zaworów na maxa łagodno przetoczone
-sportowe zaworki
-splanowana głowica
-pełna polerka kanałów
-pyzatym zmodyfikowany kolektor od df (ssący)
-I parę tam dupereli
Praktycznie seria
Seryjne
Seryjny
Blupounkt czy jakoś tak =) głośniki seria
Podczas driwtingu i ostatnio z Legnicy do Wrocławia na 2 garach
Zrobić rajdówkę na bazie ohv
Plusy:
-Przestronne
-Zawsze wszędzie się nim wjedzie
-Napęd na tył
Minusy :
-Dożo pali(w kacu zmodowany)
-Głośne ;](Bo wydech)
-I niema wspomy(da rade założyć ale spadnie moc)
Jak narzazie zrzuciłem mu 5kg niepotrzebnej wagi
A poza tym zobaczcie jak mieli jak na 1.5
http://pl.youtube.com/watch?v=dHze0--ZUic
Wsadzeniu silnika 2.0 dohc lecz dołączenia tego i włożenia turbiny