Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Środula
899 cm3
41 KM
15.00 s
Jestem wielkim fanem seicento. Na początek robię małe zabiegi. Zacząłem od zdjęcia znaczków fiatowskich, zamontowaniu czarnych tylnych lexusów. Alufelgi 14' Abartha. Czarny tłumik przelotowy od poloneza z nierdzewną dwururką WM SPORT, nowiusieńkie reflektory a w nich blue vision H4, owiewki bocznych szyb, owiewka tylnej szyby, migacze czarne clear. Oryginalne fotele Abartha przednie ala kubełki zapewniają bardzo komfortową jazdę nie to co seryjne. Filtr stożkowy Jacky i filterek stożkowy na odmę.
Optyczny
Na razie bez przeróbek.
Zadbane, czyste. Nie było w nim palone. Fotele Abarth, gałka zmiany biegów WRC i już nie długo obszycie podsufitki i boczków.
gleba -40.
Przód Pyle 10', tył 2x Peying Alien 10' i 2x Voice Kraft 13'. Skrzynia basowa 600W + wzmacniacz 4kanałowy 1000W
Pierwszy dalszy samotny wypad do Radomska. Dał radę i mnie nie zawiódł. 160km/h więcej nie pojedzie. W trasie jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.
Gazowe amory, SWAP albo jakie Turbo :)
Plusy:
-Świetnie się zrywa
-ekonomiczny
-lekki
-mały
-zwinny
-tani w utrzymaniu
-łatwo dostępne części zamienne
-idealny na pierwsze auto
Minusy:
-nie daje rady jechać więcej niż 160km/h
-jak dla mnie to auto na max 3 osoby
-27,500 tysięcy kilometrów bezawaryjnej jazdy :)
-160 Km/h
Grande Punto pakiet ABARTH