Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
prudnik
1800 cm3
90 KM
0.00 s
to jest druga maszyna kupiona ze wzgledu na sentyment do tego modelu i marki,autko miało dość popularna jednostke napędową 1,8l 90 KM,dzis posiada serce od dawcy 2,5 V6 170KM
wnetrze zostało już wystylizowane wedle mojej kochanej kobiety.
O alu nawet nie wspominam bo uważam to za norme,16" kapcie 215 o profilku 40
P.S.Jest to wersja CD diamand ale nie mam pewności czy to tylko nie znaczki bo wnętrze biedne
swap silnika na 2,5 V6.Kable zapłonowe,kopułka i palec TESLA.
Świece zapłonowe bez elektrodowe BRISK.
Układ powietrza wymieniony na stożkowy k&N,układ wydechowy swobodny-przelotowy 70mm
w podstawowej wersji był 1,8 90KM,swap na 2,5 V6 170KM
tym się zajmuje moja żona.
Na dzień dzisiejszy,nakładki,zmiana listew bocznych,fotele i obicia,mieszki,dywaniki
sportowe (gwintowane)
radio marki Sony CDX-7500.tuba kenwood 700W.
WZM.Magnat Edition 22HQ 550W
każde światła i miny mlodzików w bryczkach od taty kiedy zostają "wciągnięci przez grila i wypluci wydechem"
Planowane lekkie kolo zamachowe,chciałbym zmienić wałek rozrządu na ostry
plusy-tanio zakupiona,minusy-zaniedbana choć o dziwo nie zgnita
Wielkie osiągnięcie to swap na 2,5 V6 i wynik na hamowni 196,3KM
Wielkie podziękowania dla kolegów z klubu Prudnickiego,bo gdyby nie oni skończyła by pewnie na złomie gdy po modernizacjach seryjnego serca wypluła korbę bokiem
1)Opel GT
2)ford mustang GT5000