Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
2393 cm3
165 KM
230 Nm
9.00 s
Kruszynka ;) Auto sprowadziłem z niemiec w lipcu 2008 roku. Poza tym, że były w nim obrzydliwe zielone skóry :) nie wyróżniało się niczym od seryjnego A6 i na początku nie zyskał mojej sympatii. Wciąż wolałem jeździć moim B4, bo dawało mi więcej frajdy z jazdy. Postanowiłem sprzedać staruszka i troszkę zmienić A6. Sprzęt audio początkowo przełożyłem z B4, ale później został rozbudowany. Następnie wymieniłem tylne lampy, potem przednie, zmieniłem 18" S Line na błyszczące 20" co znacznie zmieniło wizerunek auta. Po montażu nowych obręczy nadszedł czas na zawieszenie gwintowane. Niedawno doszedł nowy większy wzmacniacz, wygłuszenie drzwi oraz klapy bagażnika, ringi na zegary i kompletny środek z Audi S6.
Chromowane alu 8,5J 20" Status Samurai S218 z oponami 225/35/20 przód, 245/30/20 tył ;)
Standardowy 2,4 V6 30V kod silnika AGA. Zmieniłem tylko filtr powietrza na wkładkę K&N + wywaliłem katy i wrzuciłem dwie strumiennice
Długo oczekiwane jasne skóry Recaro z Audi S6 :)
Ringi na zegarach
W planach podsufitka z Audi S6 RS6 ( alcantara )
TA Technix gwintowane. Nie jest zbyt twarde i całkiem fajnie się na tym jeździ ;)
ednostka sterująca Alpine CDA 9812 RB + Zestaw odseparowany Kicx GFQ 6.2 + Monoblock Rockford Fosgate 20001BD ( 2000W RMS stabilny przy 1 ohmie), + 2 x Woofer 15" Alpine SWR 1542 D ( 2x750 Watt RMS, 2x 2000 Watt Max ) w skrzyni zamkniętej + Condensator 6F Soundstream + okablowanie Dietz OFC 50mm2.
Na poprzednim wzmaku czyli Alpine PDX 1.1000 osiągnąłem na zawodach dB Drag wynik 140,2 dB
Niedawno Kruszyna przeszła zabieg wygłuszania matami bitumicznymi w celu wyeliminowania rezonansów i symfonii blach ( niestety klapa dalej robi swoje :/ )
Trochę tego było :)
+spalanie ( jak na te gabaryty i silnik )
+komfort
+wykonanie
+ilość miejsca
+bezawaryjność
+wygląd
+elastyczny silnik
-mógłby być większy silnik ;)
140,2 dB na zawodach dB Drag Racing co dało mi 4 miejsce w kategorii Super Street NW na VW Manii 2010r
Publikacja w magazynie GT 2010r
2. miejsce w konkursie na najlepiej nagłośnione auto zlotu na Majówce BMW w Toruniu :) 2011
Audi RS6 Avant w budzie C6 ( 4F ) z diodowymi oczkami z tyłu ;) Zejdźmy na ziemię ;) Zadowolę się też 3,0 TDI ;)