Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Jelenia Góra
2000 cm3
138 KM
168 Nm
10.70 s
Kultowe E34 w sedanie. Duża wygodna limuzyna z napedem na tylą oś. Silnik m20b20, niezbyt mocne R6, ale potrafi dac frajde z jazdy.
Wszystko idzie w kierunku bandit-germana. Tylne światła pod kolor karoserii, usunięte oznaczenia, felgi z zszerokim rantem, zawieszenie obniżone bilsteina, sportowy tłumik, przyciemnione szyby.
2.0 R6 m20b20. Prosta, pancerna konstrukcja. W planach założenie bloku od ETY 2.7l.
Czarna skóra. Wygodnie i komfortowo. Wielki + za jakosc skóry, mimo lat wyglada i trzyma sie świetnie.
-25/-25mm amortyzatory billstein B6 oraz spręzyny MTechnic.
Pionner DEH P5800.
2xInfinity 80mm w desce
2xInfinity 120mm w boczkach
2xInfinitu 160mm w tylnej półcie
Wzmacniacz JVC 400W + Emphaseer Impulse S3
Z tym autem każda podróz jest pamiętna :)
Przeszczep bloku z ETY2.7 bądz całego silnika m20b25.
Wnetrze sportsize + m-pakiet
Autka nie zmienie za żadne skarby świata. E30 i E34 to najładniejsze BMKi :)
+komfort
+ilość miejsca
+wygląd
+napęd na tył
+tanie części
+łatwe naprawy
-ekonomia
-elastyczność
-wiek autka
To nie jest autko do osiągnięć :)
E34 M5 Nurnberg :)