Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Zakopane
1400 cm3
97 KM
130 Nm
11.40 s
VII generacja jednego z najpopularniejszych samochodów wsród tunerów. W tej generacji konstruktorzy odeszli już nieco od typowo sportowego wyglądu jaki miały wersje wcześniejsze ( V oraz VI ). Jednak jeśli dokona się kilku modyfikacji można uzyskać sportowy wygląd nawet wersji VII :D
-włoskie alufelgi 17" + opony Pirelli 205/40 R17,
- przyciemnione szyby,
-zmienione żarówki na niebieskie,które dobrze świecą i dają efekt jak ksenony,
- założony profesjonalny dolot firmy Aoma,
- zamontowany filtr stożkowy firmy Aoma,
- założony sportowy tłumik firmy Buzzer,
- zamontowane amortyzatory renomowanej firmy Monroe,
- 1,4l SOHC 16V -
jak na 1.4 bardzo dynamiczny,mało spala i po założeniu dolotu, filtra stożkowego oraz sportowego tłumika bardzo ładnie brzmi
wnętrze ładne, przestronne , pomimo 9 lat nie ma śladu przetarć na fotelach czy skrzypienia plastików/tapicerki. Wielkim plusem tego auta jest klimatyzacja
Amortyzatory Monroe , w połączeniu z 17" felgami i oponami o profilu 40 jest dość twarde
- Radioodtwarzacz Pioneer DEH-2020MP ,
-4 głośniki JVC + wzmacniacz
Każda podróż po naszych drogach na 17" i profilu opony 40 to pamiętna przygoda ;d
założenie lotki,nakładek na progi,obszycie czarną skórą tapicerki
Plusy : małe spalanie, bardzo przestronne wnętrze,dynamiczny silnik ( jak na 1.4 ), dobry układ kierowniczy, klimatyzacja, z tyłu jest tyle miejsca ile w limuzynach klasy średniej, duża przestronna przednia szyba.
Minusy: szybkie zużycie gum stabilizatora, częste stukanie w zawieszeniu
Bmw seri 5,Audi A8 albo jakims duzym SUV-ie typu Lincoln Navigator