facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Corsa 1998r

Oglądano już 6180 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Corsa »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    pablo1208

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Piekary Śląskie

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Moc

    108 KM

  • Max. moment obrotowy

    160 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Tuning

    1. ZAWIESZENIE: Przód: GWINT firmy TA Technix, Tył: -sprężyny: TA Technix -amorki MTS Technik,
    2. Swap silnika na 2.0 8v c20ne z Vectry A + wtryski c20xe
    3. Przednie tarcze 256mm ATE Powerdisc nacinane + klocki ate
    4. Rozpórka kielichów /przód/ SPARCO
    5. Kable zapłonowe 9mm "PRO SPORT"
    6. "Ostry" walek z Ascony 1,8E
    7. FILTR Stożek K&N
    8. Alufelgi /LATO/ Fire&Ice 15x6.0 ,/ZIMA/ seryjna 14'tki OPEL
    9. Skrzynia Oplowska F16CR (krótka)
    10. Grill bez znaczka
    11. BRA na maskę
    12. Oświetlenie /PRZÓD/ Clear Black(żółte żarówki), /TYŁ/ Clear Red
    13. Układ wydechowy: kolektor 4/2/1 przerobiony z kolektora c20xe, ogólna średnica 2", środkowy tłumik przelotowy robiony pod ten silnik, ostatni tłumik WM Sport Mini MUGEN
    14. SHIFT LIGHT ..obeznani wiedzą o co chodzi ;)


  • Silnik

    2.0 8v c20ne z VECTRY A 1993r po gen. remoncie..
    elektryka z tego samego wozu.. wtryski c20xe
    katalogowo 115ps ..z hamowni 108ps & 160nm


  • Wnętrze

    Seria 1998r. poliftingowa.. golas bez elektryki i klimy ..
    fotel kubełkowy kierowcy, model Bimarco Expert, kierownica sportowo/tuningowa 32cm, białe zegary,


  • Zawieszenie

    PRZÓD: GWINT "TA Techinx" ,regulacja wysokości
    TYŁ: sprężyny obniżające -40mm, amory MTS Technik


  • Car Audio

    seria


  • Pamiętna podróż/przygoda

    Roztopy po zimie 2009/2010 ..zbyt szybko w zakręt plus niezgranie przedniego sportowego zawiasu z tylnym seryjnym poskutkowało wywinięciem oberka ;) ..tydzień po zakupie, trochę mi ciśnienie podskoczyło ;)


  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    -rewelacyjne trzymanie na suchej nawierzchni,
    -super elastyczność ,najlepszy ciąg 160NM / 2200-5500obr/min,
    -zadbane wnętrze,
    -zdrowa karoseria poza małymi pęcherzami na tylnej klapie,
    -cudowny dźwięk silnika co jest zasługą wałka,
    -trochę głośny, lecz bardzo przyjemny dźwięk tłumika,
    -emblemat 1.0 12v na tylnej klapie i opadnięte kopary w wieśtuningowych wozach..
    -instalacja gazowa SEKWENCJA,

    MINUSY:
    -brak klimy,
    -brak centralnego,
    -brak elektryki,
    -niedosyt mocy przy pojemności 2.0 wynikający z 8 zaworów,
    -nieliczne pęcherze rdzy na tylnej klapie,
    -instalacja gazowa :P


  • Osiągnięcia

    108KM przy ok. 5500obr./min
    150-160NM w zakresie 2200-5200obr./min


    przyspieszenie oraz Vmax niemierzony...



    FILMIKI:

    Dźwięk tłumika !!
    http://www.youtube.com/watch?v=_Vx6pwpom4M

    Hamownia GLIWICE !!
    http://www.youtube.com/watch?v=QunmcB37DlE

    Krótka prezentacja !!
    http://www.youtube.com/watch?v=sOQZHceQez8


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Komar
  • Zipp Vapor
  • Romet Pegaz
  • Volkswagen Golf
  • Romet 50 T-1
  • Beta RR 50

Co robią kierowcy na PJ