Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Opole
1800 cm3
130 KM
162 Nm
7.46 s
Po beemce przyszedł czas na coś bardziej cywilizowanego. W sumie to auto kupiłem niemal przypadkowo, ale okazało się strzałem w dziesiątkę. Jest to Fiesta XR2i RS1800.
Przyciemnione szyby. Po spotkaniu z miłym panem policjantem już tylko tylne :P Usunięty znaczek na masce, klapie, tylna wycieraczka też, boczne kierunki. Założony stożek, zmieniony tłumik, wszystkie powyższe mody wykonane przez poprzedniego właściciela.
Stożek zdjęty, ori dolot wrócił na miejsce :) + panelowy gąbkowy filtr powietrza Pipercross, obudowa przepływki mondeo 2.0
Kolektor 4-2-1 zaadaptowany z Escorta RS2000, kompletny przelotowy układ wydechowy.
Ghetto Shortshifter :)
Zetec-E 1.8 16v 130 ps.
Gałka MOMO GTR, kierownica Victor Pulsar. Flokowane rączki i kieszenie.
Regulowane amory koni, springi kij wie, belka skrętna ze stabilizatorem z tyłu :/ Poprzednie felgi obcierały o amortyzatory, więc zostały sprzedane. Zakupiłem ori fordowskie fele RS 15x7 ET28, które poddałem renowacji - prostowanie, piaskowanie, malowanie proszkowe. Opony tył 195/50, przód 195/45.
Jakieś tam głośniki i ori kaseciak :) W planach dołożenie głośników w oryginalne miejsca z tyłu.
Powrót do domu po zakupie. Łożysko w kole strasznie huczało, po paru km zabrakło paliwa.
Gąbkowa wkładka pipercrossa.
Kilka drobnych rzeczy do ogarnięcia, hamownia i wsio :)
Przydałoby się jeszcze obniżyć tył.
Strasznie twarde.
Napęd na przód :(
Szyberdach, przez co troszkę rdza ją łapie :/
Fajnie zapieprza :)
I miejsce w klasie IV w studenckim konkursie samochodowym :)
Drogach bez dziur.