Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
4200 cm3
505 KM
0.00 s
Audi S5 poj4200 Zdjęcie robione przed przeróbką(seryjne) i po przeróbce:)
Wyposażenie 4WD, ABS, Alufelgi, Autoalarm, Blokada skrzyni biegów, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Hak, Immobilizer, Klimatyzacja, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Lakier metallic, Nawigacja GPS, Parktronic, Poduszka powietrzna, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Skórzana tapicerka, Tempomat, Wspomaganie kierownicy
Auto ze seryjnego przeszło zmiane..Nowe malowanie czyli nowy metalic(przemalowanie całego samochodu) nowy gril nowe poszycie foteli..itp
W mniemaniu tunera MTM, specjalizującego się w przeróbkach Audi, moc 4,2-litrowego silnika V8 dla S5 jest niedostateczna. Specjaliści MTM postanowili temu zaradzić i przedłożyli swój projekt zmiany S5 w MTM S5 GT Supercharged.
W rezultacie zmian 4,2-litrowe V8 przy 7190 obrotach na minutę (o 190 więcej niż normalnie) osiąga moc aż 505 koni w miejsce 346, a maksymalny moment obrotowy wzrósł z 440 do 546 Nm. Takie parametry stawiają Audi S5 na równi z BMW M3: sprint do 100 km/h zajmuje 4,3 sekundy zamiast 5,1 a górną granicę prędkości maksymalnej wyznacza teraz 300 km/h w miejsce 250. Wyniki dało zastosowanie firmowego kompresora i intercoolera - "MTM GT Supercharged".
W skład tuning-pakietu wchodzą jeszcze: końcówki wydechu ze stali nierdzewnej o średnicy 90 milimetrów, zawieszenie obniżające o 25 milimetrów oraz nowe hamulce przednie z nawiercanymi tarczami 380 milimetrów i 8-tłoczkowymi zaciskami.
Seryjne, 18 calowe obręcze zmieniono na 21 calowe, dziewięcioramienne felgi o wzorze wspólnym z TT BiMoto dostępne w trzech kolorach ("shiny silver", "titanium" i "diamond cut").
Dla podkreślenia wyjątkowości S5 na boku coupe znalazł się jasny pas z napisem "Supercharged MTM" Kocham modifikować auta i nigdy nie przestane!!:)
Same plusy:)
Żyje ze świadomością że w Polsce niema mocniejszej S5:)