Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Bełchatów
1400 cm3
60 KM
0.00 s
Seat Ibiza Clx
rok: 1995
seryjny silnik: 1,4 8V benzyna + gaz
Kolor autka: Czerwony
Przebieg: 220tyś.
Wyposażenie: 2xAirbag, centralny zamek, wspomaganie kierownicy
Seryjny silnik 1,4 został zastąpiony 2,0 8V
Seryjny filtr powietrza zastąpił stożek
Układ wydechowy przelotowy zakończony końcowym tłumikiem Remus
Seryjne siedzenia zostały zastąpione siedzeniami z wersji GTI czyli pół kubełki, obecnie prawdziwe kubły Bimarco :)
Czerwone 3-y punktowe pasy Shrot
Sportowa kierownica średnica 28mm chyba :mrgreen:
Seryjna gałka zmiany biegów zmieniona na inną :mrgreen:
Zamontowany tunel środkowy (seryjnie nie było)
Mieszek gałki zmiany biegów obity na czerwono-czarną Eco-skórę
Zmienione podświetlenie tarczy zegarów (seryjne żarówki zostały zmienione na diody)
Felgi: na lato Ibi ma aluminiowe felgi 15 Borbet z oponami Toyo 195/50, na zimę stalówki 14 w kolorze białym i oponki 185/65
Zawieszenie: gwint Ta Technix skręcony odpowiednio do możliwości (zapas jeszcze jest duży)
Hamulce: seryjne hamulce od 1,4 zastąpiły hamulce z tarczami wentylowanymi 256 z wersji GTI, obecnie na montaż czekają hamulce 280 :D
Radio Pioneer DEH 3900MP do tego wzmacniacz PEYING 3000W (nie wiem ile dokładnie w RMS) dodatkowo w bagażniku skrzynia basowa z głośnikiem Sonic 38. Wynik mierzony na kilku zawodach 140,5dB na skrzyni która jest do słuchania, na skrzyni zrobionej typowo na zawody wynik podchodzi pod 144dB
Każda jest pamiętna
- Zmiana tylnego zderzaka z wąskiego na szeroki (czeka na malowanie i montaż)
- Xenon w przednie lampki
- Obicie obecnych siedzeń jasną Eco skórę
- Kupno oryginalnych progów z wersji GTI
- Zmiana dokładki przedniego zderzaka na dokładkę od TDI lub z VR6
- Poprawa blacharki (już raz była u lakiernika, ale jedna sierotka cofała i pogięła błotnik, oraz potłukła lampę)
+
małe, zwinne, kochane:D, dobrze trzyma się drogi
-
Nie ma już minusów
jak na razie 207 km/h
szybkim wozie:):)