facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Seat Ibiza 1995r

Oglądano już 7970 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Seat Ibiza »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    BOCHYNEK

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Bełchatów

  • Pojemność

    1400 cm3

  • Moc

    60 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Seat Ibiza Clx
    rok: 1995
    seryjny silnik: 1,4 8V benzyna + gaz
    Kolor autka: Czerwony
    Przebieg: 220tyś.
    Wyposażenie: 2xAirbag, centralny zamek, wspomaganie kierownicy

  • Silnik

    Seryjny silnik 1,4 został zastąpiony 2,0 8V
    Seryjny filtr powietrza zastąpił stożek
    Układ wydechowy przelotowy zakończony końcowym tłumikiem Remus

  • Wnętrze

    Seryjne siedzenia zostały zastąpione siedzeniami z wersji GTI czyli pół kubełki, obecnie prawdziwe kubły Bimarco :)
    Czerwone 3-y punktowe pasy Shrot
    Sportowa kierownica średnica 28mm chyba :mrgreen:
    Seryjna gałka zmiany biegów zmieniona na inną :mrgreen:
    Zamontowany tunel środkowy (seryjnie nie było)
    Mieszek gałki zmiany biegów obity na czerwono-czarną Eco-skórę
    Zmienione podświetlenie tarczy zegarów (seryjne żarówki zostały zmienione na diody)

  • Zawieszenie

    Felgi: na lato Ibi ma aluminiowe felgi 15 Borbet z oponami Toyo 195/50, na zimę stalówki 14 w kolorze białym i oponki 185/65
    Zawieszenie: gwint Ta Technix skręcony odpowiednio do możliwości (zapas jeszcze jest duży)
    Hamulce: seryjne hamulce od 1,4 zastąpiły hamulce z tarczami wentylowanymi 256 z wersji GTI, obecnie na montaż czekają hamulce 280 :D

  • Car Audio

    Radio Pioneer DEH 3900MP do tego wzmacniacz PEYING 3000W (nie wiem ile dokładnie w RMS) dodatkowo w bagażniku skrzynia basowa z głośnikiem Sonic 38. Wynik mierzony na kilku zawodach 140,5dB na skrzyni która jest do słuchania, na skrzyni zrobionej typowo na zawody wynik podchodzi pod 144dB

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jest pamiętna

  • Perspektywy

    - Zmiana tylnego zderzaka z wąskiego na szeroki (czeka na malowanie i montaż)
    - Xenon w przednie lampki
    - Obicie obecnych siedzeń jasną Eco skórę
    - Kupno oryginalnych progów z wersji GTI
    - Zmiana dokładki przedniego zderzaka na dokładkę od TDI lub z VR6
    - Poprawa blacharki (już raz była u lakiernika, ale jedna sierotka cofała i pogięła błotnik, oraz potłukła lampę)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +
    małe, zwinne, kochane:D, dobrze trzyma się drogi
    -
    Nie ma już minusów

  • Osiągnięcia

    jak na razie 207 km/h

  • Marzę o...

    szybkim wozie:):)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volvo S60
  • Zipp Simpli
  • Aprilia SR 50
  • Romet Pony M301
  • Mitsubishi Colt
  • Piaggio Liberty 50

Co robią kierowcy na PJ