Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
650 cm3
24 KM
25.00 s
Auto rozebrane i sprzedane jako prawie seria ;)
Zmiana koloru, zmiany w silniku, zawieszeniu, wnętrzu. Hamulce tarczowe z przodu (Brembo + Ferodo). Tył bębny (Brembo + Ferodo).
kapitalny remont, silnik seryjny, modyfikacja dolotu i gaźnika, świece NGK, 2 wydechy - Tekla lub własnej konstrukcji.
Fotele kubełkowe Bimarco, pasy szelkowe Schroth, pełna klatka bezpieczeństwa zg. z zał. J., alu ryflowane duwaniki, alu nakładki na pedały, białe tarcze zegarów podświetlane na niebiesko, obrotomierz, skrócony drążek zmiany biegów, mieszek ze skóry, gałka z Golfa ;), sportowa, skórzana kierownica MJM + obniżona kolumna kierownicy, brak tylnych foteli, tył wyłożony wykładziną, czarna podsufitka, auto alarm z centralnym zamkiem.
Samochód odpalany guzikiem ;)
Przód - dołożona laga, resor sklepany, amortyzatory Krosno pucharowe z gęstszym olejem. Tył - sprężyny obcięte o 1 zwój, hartowane, amortyzatory Krosno pucharowe z gęstszym olejem.
Radio Kenwood + zmieniarka na 10 płyt, z przodu 2 drożne głośniki Pioneer w drzwiach, w desce rozdz. syczki Tonsil, tył owalne trójdrożne Magnaty w półce.
wszystkie, szczególnie te w których musiałem po drodze coś naprawiać :/
Oraz wszelkie zloty, targi i wyścigi na jakich byłem.
chciałem wsadzić silnik 1.1
3 miejsce w wyścigu na 1/4 mili na Targach Motoryzacyjnych w Krakowie.