Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Piotrków Trybunalski
1242 cm3
109 KM
129 Nm
6.90 s
Silnik :
- SWAP Silnik z Lanci Y 1242 16v Seryjnie 86KM
- Kolektor rurowy GEKO
- Wałki rozrządu sportowe Świątka
- średnica wydechu powiększona do 50mm
- Ostatni tłumik przelotowy asmet
- Power Rura ze stożkiem + AIRBOX
- Zmodyfikowana głowica, kanały
- Odciążone koło zamachowe
- Elektronika (smt6)
po zmianach 109PS/129nm 1/4m ET 15,113s
WNĄTRZE:
- Sportowa kierownica "Luisi Supersport" 28mm
- Obrotomierz
- Alu pedały "Sparco"
- Fotele kubełkowe BiMarco
- Brak tylnej kanapy
- Kolkorystyka wnętrza czarno-czerwona
ZAWIESZENIE:
- Sprężyny utwardzone, obnizenie auta o -70/50 mm
- Amortyzatory KROSNO PUCHAROWE
- Felgi aluminiowe "Power Tech typ F" 7/13 et 33
- Dystanse 20mm na koło
- Opony Dunlop Sport 2000 175/50/13
148,2db :)
2003 - Mistrz Polski Dbdrag - 148,2db
2004 - Przebudowa na wyścigi
2005-06 - kolekcja pucharów z 1/4mili - best et 15,113s
2006 - najładniejsze seicento w PL :)