Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Goteborg&Ciechanów
1998 cm3
150 KM
0.00 s
Według mnie to auto nawet jak seryjne to ma dość duży potencjał mocy i jest dość oszczędne porównywująć chocby z 2.0 litrową BMW.Auto służy mi na codzień gdzie dojeżdzam nim do pracy a w wekend auto zamienia sie na rodzine.Przejechałem nim juz ponad 40tys km i jeszcze ani razu mnie niezawiódła.Chodz przy zakupie mojej Viki ludzie mi odradzali nie kupuj bedzie się psuła itp,teraz wiem że nie mieli racji.Ona ma duszę.
Dyplomatą nie jestem, sorki za błedy
Aktualnie Przerobiony układ dolotowy oraz Układ wydechowy jest przerobiony na przelotowy zamontowana jest strumienica oraz ostatni wydech Mugen Sport co efekt końcowy daje delikatny pomruk przy dolnej parti obrotów a przy wyzszym zakresie daje bardzo ładny dzwięk przyjemny dla ucha.
A co najważniejsze w środku auta prawie nic niesłychac.A przy redukcji mój synek się nie budzi.
Zmieniony układ dolotowy zamontowana wkładka K&M oraz wypolerowane kanały dolotowe,ulepszony dopływ doprowadzanego powietsza.
Zastanawiają mnie dwie kwestie.
Pierwsza z nich przerobić aktualną jednostkę + jakieś małe turbo
Druga z nich to zamontować silnik 3.0 V6 od omegi MV6
Zastanawiam sie jakie były by kosztorysy obu zmian i która lepsza
Aktualnie zmienione tylko podświetlenie na DiodyLed koloru niebieskiego.Myślałem nad wymianą tapicerki z welurowej na skóra+alkantara.
W chwili obecnej seryjne,zamierzam wymienic całkowicie amory razem ze sprężynami i osadzić auto na 17-calowych kołach.
Głośniki seryjne radio MP3 JVC i podwójny woffer.
W planach wymiana pełnej instalacji oraz zmontowanie niepowtarzalnego systemu.
Francja-Niemcy-Polska 2400Km w 18godz gdyby nie polskie drogi morze było by jeszcze szybcjiej.
Wygrać w Lotto żeby móc przerobić samochód w rzeczywistości tak jak bym chciał.
Nie ma samochodów idealnych więc każdy ma jakieś plusy i minusy
Różnie to bywa
Chciałbym się przejechac bolidem F1.