facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Vectra 1998r

Oglądano już 3868 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Vectra »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    krzycho1985

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Kędzierzyn Koźle

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Moc

    187 KM

  • Max. moment obrotowy

    224 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    vectra B z 1998 roku,auto po komplecie modyfikacji:)

  • Tuning

    a więc trochę szerszy opis modyfikacji.wedle zyczenia:):
    a więc skąd się wzieło tyle koni???
    z silnika x20xev,wszyscy mówią że to nie możliwe,a jednak jest to możliwe,
    1)kolektor wydechowy 4-2-1
    2)wydech,nierdzewka 2,5"
    3)sportowy kat supersprinta
    4)końcowy wydech WM sport Muguen
    5)głowica po szlifie.
    6)kanały polerowane na lustro potem zrobione przez profesjonalną firme zawirowania.
    7)lekko większe(wypuklejsze)zawory
    8)twardsze sprężynki
    9)wymiana wszystkich podzespołów głowicy jak i bloku silnika na kute.
    10)kompletna przeróbka dolotu powietrza,filtr stożkowy OMP,power rura dopasowana idealnie do samochodu(długość i szerokość),powietrze jest zasysane prosto ze zderzaka,udało się zmniejszyć temperaturę zasysanego powietrza o 9 stopni C,
    11)koło zamachowe zostało wymienione na 65% lekksze
    12)została wymieniona pompa paliwa na bardziej wydajniejszą firmy valbro
    13)wtryski zostały wymienione na wydajniejsze
    14)wszystkie przewody paliwowe zostały wymienione na nowe stalowe
    15)został zrobiony program zwanym jako VIP Chip,robiony pod kazdy samochód osobno i bardzo precyzyjnie
    16)skrzynia biegów f16 hybrydowa,tzn biegi zostały skrócone i wydłużone w miarę moich potrzeb.
    17)został wymieniony komputer sterujący pracą silnika.
    i jeszcze dużo innych zeczy których już nie pamiętam;)o kosztach pisać nie wypada,dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają,a każdy może sobie wyobraźić mniej więcej koszt takiej zabawy:)pozdrawiam

  • Silnik

    x20xev eco tec,kolektor supersprinta 4-2-1,wydech ze stali nierdzewnej 2,5"przelotowy,sportowy kat,wydech końcowy Muguena,głowica po szlifie,polerowane kanały,wymienione wszystkie podzespoły w silniku na kute,układ dolotowy OMP,silnik po modyfikacjach dysponuje mocą 187km i 224Nm:)

  • Wnętrze

    standard:)

  • Zawieszenie

    zawieszenie koni z regulowaną twardościa,sprężyny H&R,wszystkie gumy wymienione na gumy stalflexa

  • Car Audio

    cos tam gra:)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda podróż jest przygodą

  • Perspektywy

    doładowanie silnika:))

  • Plusy i minusy pojazdu

    plusy:sylwetka,dostęp do częsci,dynamika,wnętrze i dużo więcej

    minusy:elektryka silnika,i głównie silnik ECO TEC który nie jest zbyt bardzo poddatny na modyfikacje,no i po modyfikacjach spalanie na poziomie 11 do 12 litrów Pb 98 na 100km,napęd FWD:(

  • Osiągnięcia

    no parę ich było

  • Marzę o...

    Insigni OPC

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Trabant 601S
  • Romet 787
  • Romet Pony M301
  • Własne Projekty Motocykl
  • Romet Ogar 200
  • Simson SR 50

Co robią kierowcy na PJ