Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Kędzierzyn Koźle
2000 cm3
187 KM
224 Nm
7.00 s
vectra B z 1998 roku,auto po komplecie modyfikacji:)
a więc trochę szerszy opis modyfikacji.wedle zyczenia:):
a więc skąd się wzieło tyle koni???
z silnika x20xev,wszyscy mówią że to nie możliwe,a jednak jest to możliwe,
1)kolektor wydechowy 4-2-1
2)wydech,nierdzewka 2,5"
3)sportowy kat supersprinta
4)końcowy wydech WM sport Muguen
5)głowica po szlifie.
6)kanały polerowane na lustro potem zrobione przez profesjonalną firme zawirowania.
7)lekko większe(wypuklejsze)zawory
8)twardsze sprężynki
9)wymiana wszystkich podzespołów głowicy jak i bloku silnika na kute.
10)kompletna przeróbka dolotu powietrza,filtr stożkowy OMP,power rura dopasowana idealnie do samochodu(długość i szerokość),powietrze jest zasysane prosto ze zderzaka,udało się zmniejszyć temperaturę zasysanego powietrza o 9 stopni C,
11)koło zamachowe zostało wymienione na 65% lekksze
12)została wymieniona pompa paliwa na bardziej wydajniejszą firmy valbro
13)wtryski zostały wymienione na wydajniejsze
14)wszystkie przewody paliwowe zostały wymienione na nowe stalowe
15)został zrobiony program zwanym jako VIP Chip,robiony pod kazdy samochód osobno i bardzo precyzyjnie
16)skrzynia biegów f16 hybrydowa,tzn biegi zostały skrócone i wydłużone w miarę moich potrzeb.
17)został wymieniony komputer sterujący pracą silnika.
i jeszcze dużo innych zeczy których już nie pamiętam;)o kosztach pisać nie wypada,dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają,a każdy może sobie wyobraźić mniej więcej koszt takiej zabawy:)pozdrawiam
x20xev eco tec,kolektor supersprinta 4-2-1,wydech ze stali nierdzewnej 2,5"przelotowy,sportowy kat,wydech końcowy Muguena,głowica po szlifie,polerowane kanały,wymienione wszystkie podzespoły w silniku na kute,układ dolotowy OMP,silnik po modyfikacjach dysponuje mocą 187km i 224Nm:)
standard:)
zawieszenie koni z regulowaną twardościa,sprężyny H&R,wszystkie gumy wymienione na gumy stalflexa
cos tam gra:)
każda podróż jest przygodą
doładowanie silnika:))
plusy:sylwetka,dostęp do częsci,dynamika,wnętrze i dużo więcej
minusy:elektryka silnika,i głównie silnik ECO TEC który nie jest zbyt bardzo poddatny na modyfikacje,no i po modyfikacjach spalanie na poziomie 11 do 12 litrów Pb 98 na 100km,napęd FWD:(
no parę ich było
Insigni OPC