Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Kraśnik
1998 cm3
150 KM
200 Nm
7.50 s
Zawsze marzyłem o szybkiej i rasowanej bryce.Trafiłem na super calibre i śmigałem nią dwa lata.Po wypadku sprzedana.Wymuszenie pierwszeństwa jak się okazało z mojej winy na żle oznaczonym skrzyżowaniu.Drugim autem prowadziła kobieta.
Wentylowane,nawiercane i nacinane tarcze hamulców,płyn DOT5,sportowe klocki,17 calowe dwuczęściowe felgi,sprężyny Eibach,sportowe amortyzatory,filtr K&N wkładka,sportowy tłumik,xenon 4300k polubiłem noc:)
2.0 FSI 16v przelotowy wydech,wkładka K&N,rozwiercona puszka filtra
Skóra,podgrzewanie foteli,elektryczne szyby,elektr.lusterka z podgrzewaniem,elektryczny szyberdach,kierownica 320mm,gałka aluminiowa,nakładki na pedały FoliaTec,komputer pokładowy,schowek klimatyzowany,klimatyzacja.
Eibach niskie i twarde, przednie i tylne koła w negatywie.
CD/MP3 Alpine
było ich wiele np: 2:00 z Lublina do Kraśnik 15min(58km), hamowanie z 220 i widok czerwonych tarcz :)(były wcześniej do wymiany) każda przejażdżka to przygoda ,naciskasz gaz i już jesteś na końcu ulicy:)
Zbić punkty karne;D, dyfuzor
-niski i twardy,
+szybki i wygodny,
nie startowałem w wyścigach ,hmm...240km/h
Równych drogach,oznaczonych fotoradarów,autostradach w Polsce, toru w okolicy ,a niestety ten w Lublinie ma być zamknięty.