Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1979 r.
Turek
700 cm3
35 KM
0.00 s
docieranie nowego silnika
700cm3 (skracane cylindry, wieksze tuleje, skracane popychacze i oslony, tloki od cc700)
wal od bisa
walek swiatek 1343
alumiska Abartha na 3 litry oleju
polerowane kanaly wydechowe
wygladzone kolanka wydechowe
planowana glowica 2mm
polerowana komora spalania
dziury w puszce filtra
troszke przerobiona tez gorna blacha wentylatora zeby lepiej powietrze na glowice lecialo
w glowicy kanaly co przelatuje powietrze tez sa wygladzone i powiekszone, bo wady odlewu wg mnie hamowaly przeplyw powietrza
toczony zamach do wienca
przerobka gaznika (narazie tylko rurka emulsyjna)
elektryczne szyby
centralny zamek + alarm
kierownica skorzana momo 32cm
skorzany mieszek i galka biegow JOM
w kolorze mieszka sa pomalowane elementy deski rozdzielczej
licznik w milach
bagaznik wylozony filcem i gladkim czarnym welurem tapicerskim
przelaczniki podswietlane od poloneza
zalozylem tez komputerek, ktory pokazuje
napiecie akumulatora, temperature wew i zew, temp oleju a takze silnika.
fotele lotnicze
na lusterko jest zalozona nakladka
z duzym przyciemnionym lusterkiem z zegarkiem i budzikiem
dodatkowe wskazniki z golfa I GTI
felgi 13
opony pirelli p700 165/55/13.
dystans 5mm na kazdym kole
żółte bebny hamulcowe
tył sprężyny cięte o 1 zwój
2x Aplhard B2 16,5cm
+ 2x wysokotonowe
radio - keenwood w3044
Turek - Jarocin caly czas 100-110 km/h. na kretej drodze dopiero jak odpuscilem to mnie bm-ka 5 wyprzedzila z usmiechem na twarzy kierowcy ;)
poziomy dwugardzielowy gaznik
obnizenie jeszcze troche przedniego zawieszenia
+ wszyscy sie ogladaja ;)
+ piekny dzwiek
+ ladnie sie zbiera
120km/h (na starym silniku)