Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Bielsk Podlaski
1590 cm3
105 KM
0.00 s
Czas aby Smerfetka zawitała na PJ. Autem jeżdżę od września 2009 i jestem mega zadowolony
SILNIK:
- B18C4 narazie seria
- grubsza chłodnica z VTI
- zalany Motulem 6100 10W40
- podstawka pod filtr oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- uszczelka termoizolująca pod ssącym
- Carbon\Kevlar Big Tube Intake
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1 seria B18
- brak kata
- reszta seria z y7
- końcowy ala APEXI N1
ELEKTRONIKA:
- wiązka z d16y7 zmodyfikowana przez dr Blader`a z M.A. Performance
- OBD1
- P28+
- VTEC 4700rpm
- dodatkowe wskaźnik GLOW SHIFT (voltomierz i temp oleju)
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia S9B ze szperą LSD
- shortshifter
- pełna elektryka
- półskórzane fotele z niebieską alkantarą
- boczki obite niebieską alkantarą
- OEM podłokietnik
- OEM Map light
- skórzany mieszek na shifter przeszywany niebieską nicią
- skórzany mieszek na hamulec ręczny przeszywany niebieską nicią
- gałka mugen style
- shortshifter
- niebieskie dywaniki z logo [H] CIVIC
- obniżające springi -38 na amortyzatorach MTS,
- felga Drag DR-9 GOLD z laczkami Nankang 205/40R17
- rozpórka VTI
coś tam bucy
radyjko pioneer + elipsy JBL 100W tył + JBL 75W przód + seryjne tweetery
plany jakieś są ale życie je zweryfikuje