Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Łódź
2000 cm3
114 KM
151 Nm
0.00 s
Poldoford!!! Pod maską zawitał silnik Sierry, który też nie obył się bez przeróbek. Miska oleju wraz ze smokiem została przerobiona, pompa wspomagania powędrowała na drugą strone aby silnik zmieścił się w komore, zmienione mocowanie silnika i wielu innych rzeczy. Skrócony wał napędowy od sierry.
Tak jak widać.
-Jednostka napędowa z Forda Sierry 2.0 DOHC
-filtr stożkowy odgrodzony od silnika poliwęglanem i dolot zimnego powietrza ze zderzaka
-zwiększona średnica wydechu do 55mm, brak katalizatora, środkowy tłumik od Ducato i końcowy Upgrade
-ciśnienie paliwa podkręcone narazie do 3 bar
-Sportowa kierownica 32cm
-zmieniona gałka i meszek zmiany biegów
-wskażnik ładowania akumulatora
-pomalowane na czerwono wskazówki zegarów
-w miejsce starej skrzyni biegów została zamontowana popielniczka z poprzednich wersji poloneza
-skrócona dzwignia hamulca ręcznego aby zmieściła się skrzynia biegów
-fotel kubełkowy i pasy 3 punktowe
-Sprężyny od Trucka obcięte o ponad 2 zwoje
-płyn hamulcowy Ferodo
-nacinane i nawiercane tarcze ATM Mikoda
-klocki Ferodo zostały zastąpione klockami TRW
-wzmacniacz hamowania
-Radio Scott z DVD
-głośniki Sony Xplode
Każda podróż jest pamiętna bo zawsze się coś dzieje na światłach.
Miny kierowców zostających w tyle bezcenne.
Zrobienie tylnego zawieszenia
Może jakieś turbo
Po zmianie silnika narazie same plusy i brak minusów
XVIII Ogólnopolski Zlot FSO Auto Klub Wiśniowa Góra 2010
- I miejsce w konkursie na Najładniejsze Auto Zlotu
- II miejsce w konkursie na Najmocniejsze Auto Zlotu
-jeszcze większej mocy
-Nissan 200sx S14a Racing Edition