Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Sokołów Podl.
1800 cm3
190 KM
6.40 s
już nie seria ;)
jak na fotach ;)
* Swap na 1.8 20 VT typ AGU
* zmiana na turbinę K03S
* dolot Unitronic
* dolot z maski do schładzania turbiny
* centralny IC
* stożek Jacky Auto Sport
* wolny wychech, zamiast kata strumienica
* ładowanie turbiny 0,9 Bar
* około i wesoło 190 koni pare przy wadze 950kg
* kierownica SPW
* zegary z Polo GTI
* czarne skórzane kubełki - styl Recaro
* mocowania Sparco
* 3-y punktowe czerwone pasy Schroth
* brak nie tylko tylnej kanapy :)
* zegar doładowania Apex'i
Amortyzatory
* gwint FK/Koni wariant 2 z regulacją twardości
Hamulce
* wentylowane tarcze 280 Brembo
* zaciski z G60
* tylna belka z Cupry
Koła
Lato:
* dwuczęściowe RH Tecnik 8x17"/9x17"
* opony 205/40/17 Dunlop SP Sport Max
Zima:
* ori białe Cuproskie szprychy w rozmiarze 205/45/16
zbędny balast d(-_-)b
Jazda Ibizą na 3-ech kołach ;)
Więcej Mocy :)
same plusy
10 lat z Ibiską :***
nieosiągalnym ;)