facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Escort 1995r

Oglądano już 10703 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Escort »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    scr3m

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Zabrze

  • Pojemność

    1753 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    2.50 s

  • Opis

    Szczur/RUST jak się patrzy! Miał być ładny, czysty i zadbany. Ale nieład to jednak cały Ja ;) Liczy się pomysł a nie kasa!

    Moc: seryjnie było 90. Bóg wie ile będzie teraz. Jest zdrowo :D
    Moment: na pewno więcej jak seryjne 180Nm :)

  • Tuning

    -brak lakieru na masce, klapie, 2 pasach z boku.
    -były zgrabne OldSchoolowe żółte lampy
    zostały tylko kierunki :(
    -poszerzona stal
    -EURbagażnik na dachu
    -polakierowane na czarno kilka elementów
    -manometr glicerynowy (zwykły hałasował) mierzący ciśnienie doładowania
    -wentylator chłodnicy na przełączniku ręcznym :P
    -mocniejsze opaski na przewodach gumowych, i solidniejsze skręcenie silnika żeby się nie rozsypał
    -szyty przedni zderzak
    -wydech, pełny przelot na 2,25" rurze

  • Silnik

    -pompa paliwa rozkręcona do oporu
    -booster trochę rozkręcony
    -większe końcówki wtrysków z Audi 2.0 D, zwiększone ciśnienie wtrysku do 14,5MPa
    a na razie turbina dmucha ~1,2 a na 5 biegu jak się rozpędzi powyżej 3200obr/min to nawet 1,4bara :D Czuć różnicę :>

  • Wnętrze

    co się nie podobało to wyleciało, czyli spartańskie.
    Własnej roboty przełączniki do świateł, wentylatora, klaksonu.
    Dołożony manometr.

  • Zawieszenie

    -sprężyny progresywne -40mm (teraz jeździ jak powinien po wyjeździe z fabryki :> )

  • Car Audio

    aktywny daszek nad szybą i grające śmieci w boczkach. Wszystko napędza Creative Zen V Plus

    wydech, pełen przelot 2,25". Piękny świst, larmo, ale bez gburowatego buczenia! ;)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    urwany rozrząd na Pogorii I, i hol do Zabrza w największą burzę jaką Śląsk widział.
    Dzwięk blow-off'a kiedy przy 150 zerwało mi przewód gumowy pod wpływem ciśnienia turbiny :D

  • Perspektywy

    Jakieś ładne wystawki i kilka szczegółów :)

    Wtryski o większym ciśnieniu.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +mało pali
    +względnie dynamiczny
    +pakowny
    +można w nim spać
    +pojedzie na wszystkim :D
    +po zmianie wydechu, rewelacyjny klank!

    -NIE MA NAPĘDU NA TYŁ! :(

    -do momentu aż nie zrobiłem wszystkiego, był względnie awaryjny
    -kilka klasycznych przypadłości FORDa jak przełącznik zespolony, awaryjne i skrzynia
    -SPALANIE bo rozkręceniu. Przy normalnej jeździe 6-7. Górnej granicy spalania nie osiągnąłem, ile wlejesz, tyle w ciągu godziny zje! :)
    -apetyt rośnie powyżej 120km/h
    -dziwne prowadzenie przed zmianą sprężyn

  • Osiągnięcia

    -pokazywanie palcami na ulicach
    -uśmiechy mnóstwa ludzi
    -wiecznie obmacana maska na parkingach

    -mnóstwo znajomości na
    RATLOOK.PL
    oraz
    OLDSCHOOLPLAYERS.PL

  • Marzę o...

    2,2 TDCi w środku :>

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Zipp Vapor
  • Toyota Avensis
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Kingway Ibis
  • Simson S 51
  • Simson S 50

Co robią kierowcy na PJ