Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Zabrze
1753 cm3
2.50 s
Szczur/RUST jak się patrzy! Miał być ładny, czysty i zadbany. Ale nieład to jednak cały Ja ;) Liczy się pomysł a nie kasa!
Moc: seryjnie było 90. Bóg wie ile będzie teraz. Jest zdrowo :D
Moment: na pewno więcej jak seryjne 180Nm :)
-brak lakieru na masce, klapie, 2 pasach z boku.
-były zgrabne OldSchoolowe żółte lampy
zostały tylko kierunki :(
-poszerzona stal
-EURbagażnik na dachu
-polakierowane na czarno kilka elementów
-manometr glicerynowy (zwykły hałasował) mierzący ciśnienie doładowania
-wentylator chłodnicy na przełączniku ręcznym :P
-mocniejsze opaski na przewodach gumowych, i solidniejsze skręcenie silnika żeby się nie rozsypał
-szyty przedni zderzak
-wydech, pełny przelot na 2,25" rurze
-pompa paliwa rozkręcona do oporu
-booster trochę rozkręcony
-większe końcówki wtrysków z Audi 2.0 D, zwiększone ciśnienie wtrysku do 14,5MPa
a na razie turbina dmucha ~1,2 a na 5 biegu jak się rozpędzi powyżej 3200obr/min to nawet 1,4bara :D Czuć różnicę :>
co się nie podobało to wyleciało, czyli spartańskie.
Własnej roboty przełączniki do świateł, wentylatora, klaksonu.
Dołożony manometr.
-sprężyny progresywne -40mm (teraz jeździ jak powinien po wyjeździe z fabryki :> )
aktywny daszek nad szybą i grające śmieci w boczkach. Wszystko napędza Creative Zen V Plus
wydech, pełen przelot 2,25". Piękny świst, larmo, ale bez gburowatego buczenia! ;)
urwany rozrząd na Pogorii I, i hol do Zabrza w największą burzę jaką Śląsk widział.
Dzwięk blow-off'a kiedy przy 150 zerwało mi przewód gumowy pod wpływem ciśnienia turbiny :D
Jakieś ładne wystawki i kilka szczegółów :)
Wtryski o większym ciśnieniu.
+mało pali
+względnie dynamiczny
+pakowny
+można w nim spać
+pojedzie na wszystkim :D
+po zmianie wydechu, rewelacyjny klank!
-NIE MA NAPĘDU NA TYŁ! :(
-do momentu aż nie zrobiłem wszystkiego, był względnie awaryjny
-kilka klasycznych przypadłości FORDa jak przełącznik zespolony, awaryjne i skrzynia
-SPALANIE bo rozkręceniu. Przy normalnej jeździe 6-7. Górnej granicy spalania nie osiągnąłem, ile wlejesz, tyle w ciągu godziny zje! :)
-apetyt rośnie powyżej 120km/h
-dziwne prowadzenie przed zmianą sprężyn
-pokazywanie palcami na ulicach
-uśmiechy mnóstwa ludzi
-wiecznie obmacana maska na parkingach
-mnóstwo znajomości na
RATLOOK.PL
oraz
OLDSCHOOLPLAYERS.PL
2,2 TDCi w środku :>