Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
2494 cm3
208 KM
245 Nm
6.80 s
2 rok już leci od kiedy posiadam to auto i jestem zadowolony.
Jest to moje pierwsze BMW i na pewno nie ostatnie :]
Gwintowany zawias, sportowe hamulce, rozpórki, fajnie się trzyma drogi i zakrętów. Przelotowy wydech głośny na wysokich obrotach. Szpera na dużej głowie zaciśnięta na 40%.
Specjalnie zostały rozklepane przednie i tylne nadkola aby zmieściły się felgi 10.5\\\\\\\"
M50B25 nv po czip tuningu oraz wkładka filtra K&N i przelotowy wydech dało to 208km 270nm odcinka przy 8000rpm sprawdzone na hamowni.
Czarny kokpit, czarna skóra, podsufitka i słupki obszyta czarną skóra, trój ramienna kierownica skórzana, pełne obc18 z manetką, klima 2strefowa. Ogólnie sporo gratów zostało dodane, bo to była zwykła goła wersja.
Gwint, hamulce sportowe, 2 rozpórki z przodu od dołu i na kielichach no i oczywiście SZPERA. Felgi stalowe na zimę 15\\\\\\\" 205/55, na lato są felgi aluminiowe 17\\\\\\\" z oponkami 215/40 i 225/45.
Radio overmax (pod kolor kokpitu i podświetlenia), 8 standardowych głośników w tym 4 JBL GTO. Wzmacniacz blaupunkt, skrzynia basowa. Wszystko ładnie się komponuje
Na +:
Bezawaryjność
Moc
Wygląd
Na -:
Polskie drogi...
Krawężniki traktować trzeba jak ścianę...
Ceny paliw...
Wyjazd do Niemiec i v-max 257km/h na autobahn
jednorazowy wypad na tor w lbn zaliczone kilka zakrętów bokiem ;)
tym by model silnika w aucie zaczynał się od litery \\\\\\\"S\\\\\\\" :]