Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
1500 cm3
140 KM
180 Nm
9.00 s
Auto przeszło z ojca rąk do moich jakiś rok temu i wtedy zaczeła sie cała zabawa ;)
1.5l 16V 2 wałki rozrządu i zmienna geometria dolotu powietrza, seryjne 100KM 146Nm i 11s do setki przy srednim spalaniu 13l/100km.
Przeróbki:
Wtryski z 2.0l
stozkowy filtr powietrza
przelotowy układ wydechowy zakończony tłumikiem mugen firmy WM Racing ( Kazdy w promieniu 800m słyszy ze nadjedzam ;) )
Chip (rezystor) Znaczny wzrost mocy przy jeszcze wiekszym wzroscie apetytu na paliwo ;) aktualnie Ok. 140KM i 180Nm przy spalaniu wachającym sie oczywiście od stylu jazdy t.j minimalnie ok.14 maksymalnie i tu chyba nie ma górnej granicy bo przy wyscigowym stylu jazdy 20 czy nawet 30l/100km jest bez problemu osiągane.
Skromnie, pare drobiazgów jak mieszek na skrzyni, gałka i pokrowiec na kierownicy, wszystko obszyte niebieską skórą by pasowało do koloru auta.
Importowane z USA kompletne zawieszenie firmy APEX na amortyzatorach gazowych i progresywnych sprężynach ( Sport Kit Professional ) obnizenie od stanu fabrycznego -60mm niestety to Lanos więc nie zabardzo to widać, zato połyka zakrety, zero przechyłów w ciasnył łukach, auto jedzie jak po szynach.
Radio:
Panasonic ( Jakis tam zwyczajny model )
Tylnia półka:
Głośniki basowe 16.5cm firmy implusse 100W RMS kazdy (przynajmniej tak pisało na opakowaniu :P za to w realu nie robią szału )
Głośniki wysokotonowe tez implusse 75W kazdy
Zwrotnice Peiying
Przód seria czyli 2 drozne papierówki Daewoo 13cm 20w kazdy
Do tego pokrzywiona antena która wydaje przerazający dzięk za kazdym razem kiedy sie wysówa :PP
No troche tego było ale z ciekawszą zeczą jest przerazająco głosny wydech który włącza alarmy w autach stojących w poblizu ;))
najblizszym planem jest zaspawanie przedniego grilla i tylnej klapy na gładko, zrobienia Badlook'a i pomalowanie maski czarną perłą
w dalszej przyszłości jesli oczywiscie fundusze na to pozwolą to:
Przemalowanie auta na seledynowo Neonowym lakierem.
przyciemnienie szyb.
Poszerzenie nadkoli co pozwoli na zamontowanie dystansów.
solidne uturbienie.
Plusy:
świetne i pewne prowadzenie auta, samochód zawsze jedzie tam gdzie ja chce a nie on.
moc, choć nie jakaś kosmicznie wielka to na swiatłach nie jedną " betke" juz zawstydziłem.
dzwięk bardzo głośny co dla mnie jest plusem oraz tonacja, auto swoim rykiem przypomina rajdówki.
Minusy:
Spalanie...
Przez sportowe zawieszenie znacznie obnizyła sie ładowność auta tj. albo jada 4 osoby albo 2 i bagaz na tylniej kanapie, bagaznik stracił swoją role.
BMW Z3 Coupe 2.8l Ummm...