Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1400 cm3
7000 Nm
1.00 s
Wszystkie prace wykonane własnoręcznie....... wszystkie...!!!
Dużo rzeczy .... poniżej ...
Dolot i wydech:
- Instalacja dolotu składa się z puszki na mono wtrysk z clio Baccara, łącznika elastycznego, kolanka 120 stopni „Jacky”, rury chromowanej średnicy 60mm, filtra stożkowego Raid HP dedykowanego do silnika 1,4. Filtr został odseparowany od komory silnika za pomocą ścianki grodziowej w jej części dolnej jest zabudowany dolot zimnego powietrza (wyprowadzony we wlocie zderzaka), drugi wlot zimnego powietrza jest zabudowany od strony lampy i również wyprowadzony we wlot zderzaka.
-Z układu wydechowego usunięto katalizator, środkowy tłumik seryjny zastąpiono – przelotowym, tłumik końcowy 2x75mm komorowy firmy Eco- Tech.
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów polakierowana na czerwono, wypolerowano napis na silniku „Energii”
- Polakierowano na czerwono zaślepki na kielichy amortyzatorów, pokrywę poduszki silnika, osłonę na kolektor wydechowy.
-Licznik- Białe tarcze zegarów z niebieskim wskazaniem. Wskazówki pomalowanie na czerwono. Aluminiowe ramki na prędkościomierzu i obrotomierzu. Wszystko podświetlone diodami LED (regulacja jasności podświetlenia na oryginalnym potencjometrze).
-Dodatkowe wskaźniki przeszczepione z wersji „clio 16v” (na dzień dzisiejszy są to atrapy gdyż jestem na etapie kompletowania czujników) podświetlone jw.
-Biała tarcza pokręteł nawiewów, również podświetlona na niebiesko- czerwono diodami LED.
-Zamiast zegarka woltomierz z białą tarczą podświetlony „indyglo”, w ramce ala carbon.
-Gałka zmiany biegów firmy Sparco model „globe-R”.
-Aluminiowe nakładki na pedały firmy Sparco model „Reflex”.
-Kierownica firmy Sparco o średnicy 28cm.
-Dywaniki firmy Sparco.
-Mieszek dźwigni zmiany biegów wraz z chromowaną ramką – dedykowany do tego modelu.
-Mieszek dźwigni hamulca ręcznego – wykonany samodzielnie.
-Zmieniony dywan wewnętrzny z szarego na czarny z wersji „clio Rsi”
-Daszek deski rozdzielczej umożliwiający montaż dodatkowych zegarów z wersji „clio 16v”.
-Fotele kubełkowe wraz z tylną kanapą zaadoptowane z wersji „clio Rsi”.
-Cała deska rozdzielcza, boczki drzwiowe przednie, tylne, wszystkie plastiki wewnętrzne polakierowane na czarny mat . Dodatkowo w boczkach drzwiowych wstawiona zamiast tkaniny czarna skóra, przytwierdzona za pomocą nitów.
-Wewnętrzne klamki chromowane z wersji „clio Baccara”.
Zawieszenie:
-Amortyzatory przednie gazowe o skróconym skoku firmy.
-Sprężyny przednie – 35mm firmy HR.
-Tylna belka obniżona o jeden ząbek – amortyzatory gazowe Kayaba.
-Rozpórka przednich kielichów.
Hamulce:
-Przednie zaadoptowane z wersji „clio Williams” 259mm. Tarcze wentylowane, nawiercane, frezowane firmy ATM Mikoda, klocki hamulcowe firmy Ferodo model „Premier”.
-Tylne hamulce- system bębnowy zastąpiono hamulcami tarczowymi z wersji „clio rsi” , dla zwiększenia bezpieczeństwa zastosowano korektor siły hamowania (zwiększający siłę hamowania tylnej osi dopiero po zadziałaniu hamulców przednich).
-Układ hamulcowy zalano płynem Ferodo.
-Przednie i tylne zaciski hamulców polakierowano na czerwono.
Audio w przebudowie ....
-Radio Alpine 7906R
-Przedni zestaw dwudrożny, MB Quart 216 pvi
-Wzmacniacz SS Ref 414 , Kicx hp 500.2
-Sub DLS mw110
zasilanie 35mm
RCA stinger hpm dream
głośnkowe 2,5mm
-Panele drzwiowe...
Nissan 350Z, corvette c3 78', ford capri.