Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Bydgoszcz
704 cm3
34 KM
19.10 s
Od 2001 roku w rodzinie.
Kupiony przez dziadka za bagatela 10tysia w bardzo opłakanym stanie. Poobijany , porysowany lakier , mechanicznie też bez rewelacji.
Były piszczące biegi , tzn. 2-gi , 3-ci , 4-ty.
Ostatecznie została tylko czwórka piszcząca gdyż koszta jej naprawy były na tamte czasy zbyt wielkie.
Nie tak dawno skrzynia została wymieniona na w pełni sprawną.
Auto zglebione , oryginalne stalówki pomalowane bardziej tak by się trochę wyróżniały , do tego mały gadżet na wentylach i szachownica na dachu.
Standardowa 700'seta.
Całę wnętrze ze Sportinga , fotele , tapicerka , licznik.
Po za tym nowa gałka zmiany biegów , skórzane mieszki z czerwonym przeszyciem , tak samo skóra na kierownicy z czerwoną nicią , czarny pulpit a był szary ; ).
Sprężyny FK 60/40
Amorki seria utwardzona i nabita olejem przez poprzedniego właściciela.
Zawieszka tylko 15tysia przebiegu ; ).
Radio: Pionner ;
Głośniki: 2x MAGNAT EDITION 693 6x9
2x MAGNAT XTS 162 165mm
2x Silicon 100mm
Podróż na borki , 100km od domu urwał się tłumik i co dalej.
Na szczęście się dojechało i dało się radę !
*Felunek na sezon;
*Gładka klapa;
*Gładkie zderzaki.
+Mały i zwinny;
+W miarę oszczędny;
+Nie da się go nie lubić.
-Trochę mało mocy.
Zawrotna prędkość , pokazywana na liczniku: AŻ 140km/h.
Swapie na 1.2 i o spełnieniu swoich planów.
Po za tym by go mieć jak najdłużej i by zawsze był tak nie
zawodny jak teraz.
Również by był cały czas piękny i błyszczący ; ).