Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
1998 cm3
150 KM
190 Nm
7.40 s
Prezentowany pojazd to już pełnoletni Ford Escort. W moim posiadaniu od 2007 roku, jak narazie pokonał około 30tyś kilometrów. Bez wątpienia mogę stwierdzić że nie żałuję ani jednej złotówki czy pracy poświęconej na samochód.
Wszystkie prezentowane zdjęcia są mojego autorstwa i posiadam do nich wyłączne prawo.
STAGE1:
Swap jednostki napędowej:
2.0 16v o mocy 150KM i 190Nm
Poprawienie właściwości jezdnych:
Eibach -35mm + KYB
Alu 16" 195/45 ContiSportContact
+ Marangoni Zeta Linea 215/40
Tarcze hamulcowe nawiercane/nacinane Mikoda GT
STAGE2:
Swap jednostki napędowej:
1.8 16v RQB - 130KM i 162Nm
+ Turbo Garett T3
+ FMIC Iveco
+ Ecumaster
+ Przelot 2,25"
+ Blow off properfekt
Przewidywane parametry: ~200KM / 300Nm
2.0 16v 150KM/190Nm
- usunięty układ EGR
- wkładka K&N
0-96km/h - 7,26s
0-402m - 15,55s
by GTechPro
- niedługo może coś więcej..
Aktualnie:
1.8 16v TURBO
0-96km/h - ??s
0-402m - ??s
Seryjne wnętrze XR3i
- bardzo wygodne fotele
- czerwone podświetlenie zegarów
- gałka zmiany biegów RS2000
+ Wskaźnik Boost VDO
+ Wskaźnik Oil Temp
Całe nowe ;)
+ Eibach -35mm
+ KYB
JVC KD-G322 + Pyle + Dayco 540W w bagażniku.
Szału nie ma, ale wystarcza.
Pierwsza jazda Turbowozem, tego się nie zapomina.
Ciągłe udoskonalanie detali samochodu, ze szczególną uwagą skupioną na silnik.
+ osiągi
+ wygląd
+ prowadzenie
+ przyjemność z jazdy
+ cabriolet
+ dostępność części
+ łatwość napraw
+ pssssssyk :D
- spalanie przy normalnej jeździe
- słaby fanklub w PL :P
- II miejsce w KJS na spocie FEFK w Lędzinach - maj2009
- III miejsce w KJS na spocie FEFK w Lędzinach - wrzesień2009
- II miejsce w KJS na Ogólnopolskim Zlocie FEFK na torze Wyrazów 24-25.04.2010
.. o tym żeby móc zrealizować to co chcę.