Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
1800 cm3
130 KM
190 Nm
8.50 s
Ogólnie auto bardzo mi sie podoba lecz jest tam pare usterek blacharskich które naprawie,pozatym wszystko w porządku.
Alufelgi,Obniżona -40/-60,Sciemnione swiatła tylne,Kierownica Momo,Neon w bagażniku i,Przelotowy układ wydechowy bez katalizatora, Bassowy wydech Mugen,Żarówki Xenon White, Lotka tylna jedna i druga,Białe kierunkowskazy,aluminiowe pokrętła od szyb,czarna podsufitka,brewki,zmieniona manetka od biegów i jej dolne obicie w skórze.
ZAPRASZAM FANÓW BMW E30 NA FORUM :
http://www.bmwe30.fora.pl
Dłubane 1.8i sprawia ogromne wrażenie na włascicielach 2.0 :)
Kierownica Momo ze znaczkiem BMW,zmienionymi pokrętłami od szyb,zmieniona manetka od biegów i jej dolne obicie w skórze,czarna podsufitka.
Utwardzone i obniżone. Miska olejowa 8cm od ziemi wiec mam spore problemy na garbach i musze cały czas o tym pamiętac.
Cztery Trzy drożne głośniki Sony i Radio Sony CD MP3 45x4.
Jak gosciu gonił mnie e34 w kombiaku i nie mógł nadążyc bo znikał pomału mi w lusterkach. A wszystko przez to ze troche wciąłem mu sie przed nos :)
Utrzymac w jak najlepszym stanie i jak najdłużej pojezdzic.
Plusy:
-Sztywne zawieszenie dobrze trzyma sie drogi.
-Opony są jak przyssawki 205/50/R15
-Brak Wspomagania(tak jest to plus)
-Jest dość szybka.
-Plus,że BMW które daje mi radośc.
-Że wszyscy sie patrzą jak jade :D
Minusy:
-Spalanie...
Wygrany wyscig z Mitsubishi Carismą chyba 1.6. Kozak chciał spróbować swoich sił ze startu ze świateł jednak nie dał mi rady.
Tym aby moje e30 służyło mi jak najdłużej.