Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
1800 cm3
135 KM
0.00 s
Z seryjnego Cl zostało tylko zawieszenie i hamulce.
Reszta została zmieniona.
Zostały założone spojlery co widać na zdjęciach. Układ wydechowy też został zmodyfikowany została założona strumienia i końcowy tłumik sportowy.
Seryjny silnik 1.6 65 KM został zastąpiony silnikiem z wersji GTI. Teraz jest silnik 1.8 16V DOHC KR 135 KM.
Seryjne tylko z małymi zmianami Założone zostały sportowe pokrowce na siedzenia. Fabryczna kierownica została zastąpiona sportową F1. Nakładki sportowe na pedały. Zegary z białymi tarczami podświetlanymi na niebiesko lub czerwono w zależności jak mi sie podoba to sobie zmieniam przełącznikiem. Ale niedługo zostaną założone zegary z wersji GTI. Tylnia połka własnej konstrukcji z świecącymi płomieniami na niebiesko :)
Fabryczne ale niedługo może zostanie zmienione na sportowe i obniżona cała buda.
Radio JVC CDmp3. Głośniki w dżwiach fabryczne + syczki, z tyłu 2 głośniki po 300W trójdrożne, subwoofer w bagażniku 300W napędzany wzmacniaczem 2x50W. Narazie tyle mi wystarcza :)
brak
Dokończyć tuning tj: zmienić przedni grill na bez znaczka, założyć lotkę na tylną klapę. A w środku fabryczną tapicerkę zastąpić skórą, a przednie siedzenia fotelami kubełkowymi. I może jeszcze chip tuning silnika. Zabudowa bagażnika bo subwoofer zajmuje za dużo miejsca i przez to bagażnik jest mało pojemny. Na pewno będą zmienione hamulce bo te fabryczne są za słabe do tego silnika co mam. Elektryczne szyby i centralny zamek są także w moich planach.
minus duże spalanie, plus za....ista prędkość.
Drogach bez fotoradarów i bez ukrytych policjantów z radarami :)