Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Sosnowiec
1800 cm3
120 KM
0.00 s
BMW E46 Sedan
No to pierwsze kroki.Silniczek rozebrany jak kobieta do ostatniej śrubki.Składany przez firmę C&M Serwis A.Cios,G.Możdżeń.Zmiany to:planowanie głowicy o 0.6mm,wypolerowane kanały dolotowe jak i wylotowe.Głowica pryśnięta w kremie.Spolerowanie tłoków,wraz z płaszczyzną bloku.Skrócona reakcja sekwencji,ze względu na większą kompresję:)"jest odczucie różnicy"całość wymyta,wyczyszczona.Złożenie na nowych orygin.uszczelkach BMW i całość zalana olejem Pertonas Racing 10W60.
1.8i 8v stanowczo za mało;/
Skóry przód tył z modelu X5 2005r. Ogrzewany przód jak i tył,regulowane w każdej pozycji oraz pompowany element lędźwiowy.Zmieniony sterownik był tylko ASC,zamienony na "foto".Dołożona elektryka tylnich szyb,były manualne.Zmienione oświetlenie drzwi przełożone z boczów X5...
Jeszcze seia:( felunie,to pochodzące z bmw 5.17cali i 9J,a na nich naciągnięte 205 :) milusio to wygląda:)
Pioneer jako sterownik,wzmacniacz Blaupunkt+subofer też tej firmy.Tweetery i głośniczki w drzwiach to seria. Radzi sobie.
Przygoda jak na razie jedna spotkanie zderzakiem z krawężnikiem;/ Nie rozpaczam gdyż go wyrzucę i zastąpię oryginałem po lifcie.
Perspektywa jaka mi siedzi w głowie to rozebranie jej do naga:P Plan to ta sama zieleń z palety Bmw+krem+dobry lakiernik:).Cały przód to lifting po '05 roku pochodzący z cabrio.Tył hmm fajnie było by mieć 4 końcówki,ale niestety to po pierwsze sedan i nie M3 więc standardowe małe dwie końcówki zastąpią podróbkę M-ki:).Myślę o klapie z CSL'a,ale zobaczymy jak pozwolą fundusze.
Plusy to komfort podróżowania,a WIELKI minus to hmm cicho mówiąc moc
Ukończenie przedszkola :P
BMW M5 E60 :):)