Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Głowno
1896 cm3
115 KM
223 Nm
10.50 s
Audi wyjechało na ulice Polski 01.07.2008r. Jestem pierwszym wlascicielem w kraju. Przez rok zrobiłem nim 40 000km i jeszcze ani razu mnie nie zawiodło :)
+ Felgi 16x7,5" ET20 AZEV
+ zawieszenie utwardzone i obnizone -40mm
+ dodatkowe zegary w konsoli
+ Autocheck (kontrola spalonych żarówek, plynu do spryskiwaczy itd...)
+ grill przedni Kamei
+ podłokietnik Kamei
+ antena radiowa przeniesiona na dach
+ kubełkowe fotele w jasnym welurze z epoki :)
Słynny niemiecki klekot :) Sprawdzona konstrukcja - model 1Z. Silnik po małych przeróbkach, założone wtryski z AFN, w 2010 roku planowane: intercooler w zderzaku, komputer 16bitowy z pełną możliwością programowania i turbina z VTG.
Z wyposarzenia seryjnego mozna wymienic:
+ ABS
+ Airbag + Procon-ten
+ el. szyby
+ el. lusterka
+ el szyberdach
+ podgrzewane fotele
+ skórzana kierownica
Dołożone elementy w sekcji tuning.
Spręzyny utwardzające i obniżające z AUDI Competition.
Siedzi dość nisko, ale przez jakies 7 miesiecy odkad go obniżyłem zawadziłem może 2 razy o kraweznik podwoziem i to bardzo lekko.
Radio Pioneer, głośniki w tylnych boczkach 165mm, z przodu syki, subwoofer 300mm własnej produkcji + dopała Silicon (Made in Japan :))
W garażu oczekują już 165mm głośniki Crunch na przód oraz oryginalne głośniki Audi z własnymi wznacniaczami w tylną półkę.
Każda przejażdżka Audiolą, gdyby jeszcze mruczała jak wolnossące v8...
Dodatkowe głośniki, modyfikacje silnika (szczegóły wcześniej), przelotowy wydech oraz przede wszystkim klapa tylna american style (marzenia, bo towar prawie niedostępny), z przodu do zmiany zderzak na wersję Cabrio sprzed liftu, reflektory soczewkowe lub zespolone + oczywiście przeniesienie migaczy w zderzak :)
+ mało pali
+ niezawodne
+ dobrze się prowadzi
+ daje przyjemność z jazdy
+ CB radio - miśki mi nie straszne :)
- klekocze (jak to diesel :P)
- JESZCZE za słabe
Nie potrzebuję, auto ma jeździć
marzę o... ciastku z kremem :)