Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Nowy Sącz
2480 cm3
280 KM
354 Nm
5.30 s
Wspaniała, Legendarna TOYOTA SUPRA MK3 2.5 TURBO z 1990 roku.
Swoim kształtem, wielkością i pięknem zapiera dech w piersiach każdego przechodzącego lub przejeźdzającego.
ZAPRASZAM NA STRONE:
WWW.JAPANELITE.PL
* KOŁA LETNIE:
- BBS LM 18\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" przód: 8\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" tył 9\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
+ Opony: Dunlop SP Sport MAXX
= Przód: 225/40 R18
= Tył: 255/35 R18
* Filtr sportowy stożkowy
* Turbo Timer Greddy
* Wskaźnik Doładowania VDO LOOK Auto Gauge 52mm
* MBC ProPerfekt
+ --------------------------------------- +
Aktualnie:
SWAP silnika na 2.5 L
1JZ-GTE VVTi
Sprowadzony z Japonii, pochodzi z samochodu:
Toyota Chaser JZX100 96'+
280 KM przy 6200 obr/min
379 Nm przy 2400 obr/min
6 Cylindrowy silnik z Jedną Turbosprężarką i VVTi
4 zawory na cylinder
2 wałki rozrządu
pojemność: 2491 cm3
Silnik Yamahy produkowany w Toyotach.
Wspaniale wykonczone skórą,
elektronika jak na lata 90te zaskakuje nie jednego posiadacza dzisiejszych wynalazków.
Elektronicznie sterowany fotel kierowcy, Elektryczne lusterka, elektryczne szyby, Radio, nagłośnienie akustyczne, i wiele innych zalet.
Przeniesienie napedu
Rodzaj napedu Tylny
Rodzaj skrzyniu biegów Reczna
Liczba przelozen 5
model skrzyni biegów: R154
Mechanizm róznicowy z automatyczna blokada przy róznicy obrotów kól równej 25%
Hamulec reczny Mechaniczny, bebnowy, na obu tylnych kolach
Radio? sprzęt audio? NIE POSIADA JEST ZBYTECZNY.
Przednie drzwi: ALPINE SPG-13C2 (50W RMS) (średnica 130 mm)
Tylne Półki: Seria
SWAP NA 1JZ-GTE VVTi
ZALETY:
- ogromna moc
- komfort jazdy
- elektryka
- zdejmowany dach
- duży bagażnik
- Turbo i Intercooler
- wspaniale się prowadzi
- Jazda pod góre nawet na 5 biegu
- Wspaniale wygląda
- Duże zainteresowanie ludzi
- Bardzo znane auto
- Jedyne w Mieście
- Auto Kultowe
- Dobra przyczepność
- wyposażenie jak na 90 rok
wspaniałe:
* Regulowana kierwnica,
* Fotele sportowe
* Elektryczny fotel kierowcy,
* Elektryczna Antena,
* Elektryczne Szyby
* Elektryczne Lusterka
* Wspomaganie kierownicy,
* Zdejmowny dach,
* Radioodtwarzacz,
* Skóra,
* Tempomat,
* Komputer ECU,
* Otwierane lampy :D
* Podgrzewane szyby
* ABS
* Turbo
* Spryskiwacze reflektorów
* Tarcze kół ze stopów lekkich
* Podgrzewane Lusterka
WADY:
- Orginalne słabe nagłośnienie
- Turbina Toyota CT26 lubi brać olej
Osiagi
Czas rozpedzania
0-100km/h 6,3 s
Predkosc maksymalna 245 km/h
Zuzycie paliwa /100 km
- w ruchu miejskim 12,6 l
- w ruchu pozamiejskim 8,2 l
- srednie 10,6 l
--------------------------------------
1. Wywiad na furious.pl