facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi A6 2002r

Oglądano już 5253 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi A6 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    ShoofeL

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Tychy

  • Pojemność

    2496 cm3

  • Moc

    195 KM

  • Max. moment obrotowy

    430 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Samochodzik zakupiony w lipcu 2008 w Niemczech.
    Od tego momentu przeszedł szereg zmian :-)

    Więcej na temat autka można poczytać na www.audislask.pl i www.A6klub.pl

    Edit 26.05.2010
    Jak widzicie po najnowszych fotkach image A6czki troszkę uległ zmianie :-)

    Edit 25.06.2010:
    Dodałem fotkę by Meir from South Studio :-)

    Edit 06.04.2011:
    Kilka fotek z letniego setup\'u;-)
    Jakaś konkretniejsza sesja się szykuje, więc coś powrzucam.

    Generalnie na sezon 2011 jak narazie zostały odnowione kóła - polakierowane środki w kolor nadwozia, oraz profesjonalna polerka rantów ;-)

    W planach nowy wirus na jakieś 200+ :-)

  • Tuning

    Gwintowane zawieszenie FK Automotive
    Atrapa i kratka w zderzaku z modelu RS6
    Wirus na 195 KM robiony w www.electronics-car-audio.pl ( pozdro Rafał :-)
    Lotka na klapie tylnej od RS6
    Ciemne szybki fotochrom.

    Nowe zmiany:
    18\\\\\\\" fele OZ Racing MAE Crown Jewel III i oponki Falken ZE912 215/40/18

    Wskaźnik doładowania Boost zmontowany :-)

    Redukcja wagi (hehe) poprzez wycinkę:
    1. pre-kat
    2. katalizator
    3. środkowy tłumik

    Turbinka uwolniona i ładuje maaagiczne 1,6 Bar\\\\\\\'a :-) aż miło :-P

    2012:
    Na tyle doszła blenda US i mała tablica.
    Zmiana opon na 215/35/18, gdyż przy maksymalnej glebie ścierało napisy z tylnych opon przy profilu 40 :P
    na front trafiła atrapa i kratka z zderzak z modelu RS6.

    W planach jeszcze są listwy drzwiowe z modelu S6, lub Allroad :-)

  • Silnik

    Zawirusowany na 195 KM w www.electronics-car-audio.pl
    filtr K&N

  • Wnętrze

    Wnętrze raczej zachowane w oryginalnej formie...

    Mam chrapkę na skórzane siedzonka RECARO z RS6 :-)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie gwintowane firmy FK Automotive :-)
    Zakres regulacji jest tak duży, że na skręconym przodzie gdzieś +/- w połowie nie da się skręcać kołami, bo ocierają o nadkola - pozostaje jedynie jazda na wprost, ale widok i tak jest zabójczy :-) Powiem nawet, że negatyw się zrobił z przodu wtedy O_o

  • Car Audio

    Sony z USB ( nie pamiętam modelu) jednostka sterująca.
    Zmienione glośniki we wszystkich drzwiach.
    Z przodu woofer Canton i tweeterki firmy Sinuslive NEO 28
    Z tyłu tweeterki Sinuslive NEO 25.
    W bagażnik trochę bassu - skrzynka zamknięta z 25cm głośnikiem Infinity Kappa 350W ( RMS ) + wzmak Twister.

  • Perspektywy

    Edit 26.05.2010:

    No i w piątek 28.05.2010 wycinka katalizatora (skubaniec nieziemsko blokuje i przy okazji wycinka środkowego :-)
    Potem zobaczymy jak to się drze i może końcowy też poleci :-)

    Edit 25.05.2010:
    No i poooleciało :-)


    Wtryski z wersji 180 Km , zmiana coolera i program na więcej koników :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Ogólnie samochodzik zrobiony ze smakiem i z gustem - rzuca się w oczy podczas jazdy :-)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kymco ZX 50
  • Kymco Agility 50
  • Kawasaki ZX-10R
  • Fiat Cinquecento
  • Malaguti Phantom 50 F12
  • Fiat 125P

Co robią kierowcy na PJ