Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Tychy
2496 cm3
195 KM
430 Nm
8.00 s
Samochodzik zakupiony w lipcu 2008 w Niemczech.
Od tego momentu przeszedł szereg zmian :-)
Więcej na temat autka można poczytać na www.audislask.pl i www.A6klub.pl
Edit 26.05.2010
Jak widzicie po najnowszych fotkach image A6czki troszkę uległ zmianie :-)
Edit 25.06.2010:
Dodałem fotkę by Meir from South Studio :-)
Edit 06.04.2011:
Kilka fotek z letniego setup\'u;-)
Jakaś konkretniejsza sesja się szykuje, więc coś powrzucam.
Generalnie na sezon 2011 jak narazie zostały odnowione kóła - polakierowane środki w kolor nadwozia, oraz profesjonalna polerka rantów ;-)
W planach nowy wirus na jakieś 200+ :-)
Gwintowane zawieszenie FK Automotive
Atrapa i kratka w zderzaku z modelu RS6
Wirus na 195 KM robiony w www.electronics-car-audio.pl ( pozdro Rafał :-)
Lotka na klapie tylnej od RS6
Ciemne szybki fotochrom.
Nowe zmiany:
18\\\\\\\" fele OZ Racing MAE Crown Jewel III i oponki Falken ZE912 215/40/18
Wskaźnik doładowania Boost zmontowany :-)
Redukcja wagi (hehe) poprzez wycinkę:
1. pre-kat
2. katalizator
3. środkowy tłumik
Turbinka uwolniona i ładuje maaagiczne 1,6 Bar\\\\\\\'a :-) aż miło :-P
2012:
Na tyle doszła blenda US i mała tablica.
Zmiana opon na 215/35/18, gdyż przy maksymalnej glebie ścierało napisy z tylnych opon przy profilu 40 :P
na front trafiła atrapa i kratka z zderzak z modelu RS6.
W planach jeszcze są listwy drzwiowe z modelu S6, lub Allroad :-)
Zawirusowany na 195 KM w www.electronics-car-audio.pl
filtr K&N
Wnętrze raczej zachowane w oryginalnej formie...
Mam chrapkę na skórzane siedzonka RECARO z RS6 :-)
Zawieszenie gwintowane firmy FK Automotive :-)
Zakres regulacji jest tak duży, że na skręconym przodzie gdzieś +/- w połowie nie da się skręcać kołami, bo ocierają o nadkola - pozostaje jedynie jazda na wprost, ale widok i tak jest zabójczy :-) Powiem nawet, że negatyw się zrobił z przodu wtedy O_o
Sony z USB ( nie pamiętam modelu) jednostka sterująca.
Zmienione glośniki we wszystkich drzwiach.
Z przodu woofer Canton i tweeterki firmy Sinuslive NEO 28
Z tyłu tweeterki Sinuslive NEO 25.
W bagażnik trochę bassu - skrzynka zamknięta z 25cm głośnikiem Infinity Kappa 350W ( RMS ) + wzmak Twister.
Edit 26.05.2010:
No i w piątek 28.05.2010 wycinka katalizatora (skubaniec nieziemsko blokuje i przy okazji wycinka środkowego :-)
Potem zobaczymy jak to się drze i może końcowy też poleci :-)
Edit 25.05.2010:
No i poooleciało :-)
Wtryski z wersji 180 Km , zmiana coolera i program na więcej koników :D
Ogólnie samochodzik zrobiony ze smakiem i z gustem - rzuca się w oczy podczas jazdy :-)