Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Kraków
1600 cm3
147 KM
330 Nm
0.00 s
Samochód został zakupiony w 2004 roku w salonie Antoniak Auto. Od samego początku plan był taki żeby zrobić najlepiej stuningowanego Puga 307 w kraju. Zaczeło się od gromadzenia pieniędzy i części i w końcu dość szybko bo po około 2 miesiącach od zakupu trafił do garażu na pierwszy etap przeróbek, i dalej trafia do tego garażu i zyskuje nowe części dla poprawienia jego urody:)))
Plan był taki że zbudować kompleksowo stuningowany samochód. Nie skupiałem się tutaj tylko na tuningu zewnętrznym lecz również na wnętrzu, silniku oraz Car Audio. Opisy poszczególnych modyfikacji znajduja sie poniżej, a jaki jest efekt widać na fotkach i zostawiam to do waszej oceny.
Silnik diesla 1.6 HDI 110 koni FAP. Jednostka niereformowalna wyposażona w filtr cząstek stałych który daje w kość przy każdej próbie modyfikacji ale wszystko do zrobienia. Zaczeło się od typowego w dieslach programu sterującego który dał około 130 kucyków pony, kolejnym etapem był montaż IC zrobionego na wymiar wraz z orurowaniem z nierdzewki, do tego wzmocnione sprzegło bo stare ślizgało aż miło, i nowy program do kompa to daje efekt około 147 koni i 330 nm. Oczywiście prace z silnik jeszcze nie dobiegły końca i w tym sezonie są plany dorzucenia jeszcze paru kucyków. Wszystkie modyfikacje motorowni wykonał Frytek (Daniel) z firmy TTC. Oprócz tego żeby pod maską było milej plastiki którymi obudowany jest silnik zostały polakierowane na srebrno-czerwono i silnik został podświetlony na czerwono.
Wszystkie mozliwe plastiki polakierowane w klorze nadwozia oraz w kolorze srebrnym. Na progach znajdują sie ozdobne grawerowane liswty nierdzewne, dywaniki robione na zamówienie wraz z oryginalnymi blachami MOMO, kierwonica MOMO TREK, fotele sportowe SPARCO TORINO 2 obszyte czerwono-czarną skórą, wraz z pasami 3-punktowymi SPARCO oraz nakładkami ochronnymi na pasy, w przednich słupkach znajdują sie tweetery oraz w słupku od strony kierowcy 3 zegary Auto Gauge model Smoke, cisnienie doładowania turbiny, temperatura oleju, voltomierz. Tarcze Indiglo robione na zamówienie, nie które elementy tapicerki obszyte czerwoną skórą. Nakładki na pedały SPARCO wraz z podstopnicą, lewarek SPARCO z białym mieszkiem. I jeszcze pare innych gadzetów typu neony naklejki gaśnice...
Gwint WEITEC, hamulce przód tarcze Zimmerman Sport i klocki EBC Red Stuff. Tył, seryjne tarcze i klocki EBC Green Stuff. Felgi OZ RACING 18x8 pochodzące z Forda Focusa RS polakierowane w kolorze czarnej perły odsadzone na 25mm dystansie. Opony Goodyear F1 225/40/18.
In da progress...
W każdej podróży było coś niezapomnianego...
Szybki japończyk tylnopędny lub czterobutny, lub jeszcze szybszy niemiecki diesel.
Plusów troszke jest a minusów niestwierdzono.
Troszke tego bylo ale po co się chwalić??:)...
Niemieckich autostradach w polsce...