facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Peugeot 307 2004r

Oglądano już 13757 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Peugeot 307 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    kubeku

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    147 KM

  • Max. moment obrotowy

    330 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Samochód został zakupiony w 2004 roku w salonie Antoniak Auto. Od samego początku plan był taki żeby zrobić najlepiej stuningowanego Puga 307 w kraju. Zaczeło się od gromadzenia pieniędzy i części i w końcu dość szybko bo po około 2 miesiącach od zakupu trafił do garażu na pierwszy etap przeróbek, i dalej trafia do tego garażu i zyskuje nowe części dla poprawienia jego urody:)))

  • Tuning

    Plan był taki że zbudować kompleksowo stuningowany samochód. Nie skupiałem się tutaj tylko na tuningu zewnętrznym lecz również na wnętrzu, silniku oraz Car Audio. Opisy poszczególnych modyfikacji znajduja sie poniżej, a jaki jest efekt widać na fotkach i zostawiam to do waszej oceny.

  • Silnik

    Silnik diesla 1.6 HDI 110 koni FAP. Jednostka niereformowalna wyposażona w filtr cząstek stałych który daje w kość przy każdej próbie modyfikacji ale wszystko do zrobienia. Zaczeło się od typowego w dieslach programu sterującego który dał około 130 kucyków pony, kolejnym etapem był montaż IC zrobionego na wymiar wraz z orurowaniem z nierdzewki, do tego wzmocnione sprzegło bo stare ślizgało aż miło, i nowy program do kompa to daje efekt około 147 koni i 330 nm. Oczywiście prace z silnik jeszcze nie dobiegły końca i w tym sezonie są plany dorzucenia jeszcze paru kucyków. Wszystkie modyfikacje motorowni wykonał Frytek (Daniel) z firmy TTC. Oprócz tego żeby pod maską było milej plastiki którymi obudowany jest silnik zostały polakierowane na srebrno-czerwono i silnik został podświetlony na czerwono.

  • Wnętrze

    Wszystkie mozliwe plastiki polakierowane w klorze nadwozia oraz w kolorze srebrnym. Na progach znajdują sie ozdobne grawerowane liswty nierdzewne, dywaniki robione na zamówienie wraz z oryginalnymi blachami MOMO, kierwonica MOMO TREK, fotele sportowe SPARCO TORINO 2 obszyte czerwono-czarną skórą, wraz z pasami 3-punktowymi SPARCO oraz nakładkami ochronnymi na pasy, w przednich słupkach znajdują sie tweetery oraz w słupku od strony kierowcy 3 zegary Auto Gauge model Smoke, cisnienie doładowania turbiny, temperatura oleju, voltomierz. Tarcze Indiglo robione na zamówienie, nie które elementy tapicerki obszyte czerwoną skórą. Nakładki na pedały SPARCO wraz z podstopnicą, lewarek SPARCO z białym mieszkiem. I jeszcze pare innych gadzetów typu neony naklejki gaśnice...

  • Zawieszenie

    Gwint WEITEC, hamulce przód tarcze Zimmerman Sport i klocki EBC Red Stuff. Tył, seryjne tarcze i klocki EBC Green Stuff. Felgi OZ RACING 18x8 pochodzące z Forda Focusa RS polakierowane w kolorze czarnej perły odsadzone na 25mm dystansie. Opony Goodyear F1 225/40/18.

  • Car Audio

    In da progress...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    W każdej podróży było coś niezapomnianego...

  • Perspektywy

    Szybki japończyk tylnopędny lub czterobutny, lub jeszcze szybszy niemiecki diesel.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusów troszke jest a minusów niestwierdzono.

  • Osiągnięcia

    Troszke tego bylo ale po co się chwalić??:)...

  • Marzę o...

    Niemieckich autostradach w polsce...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 126
  • Malaguti Ciak 50
  • Suzuki RF 600
  • Romet Pony M301
  • Jawa 50
  • Ural K-750

Co robią kierowcy na PJ