Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
mazowsze
1896 cm3
150 KM
316 Nm
8.48 s
Autko w moim posiadaniu ponad cztery lata w tym czasie było kilka koncepcji zmian, był wiec czas by wszystko przemyslec i dojsc do ZŁOTEGO SRODKA.
Ponizej przedstawione poszczególne zmiany.
Kultowa juz jednostka koncernu VW&AUDI 1.9 TDI o mocy fabrycznej 110KM, zmiana programu na 150KM i 316NM, na hamowni seryjna wykazała 116KM, poprawione chłodzenie INTERCOOLERA.
-podsufitka czarna S3
-licznik audi A3 s-line po liftingu z fabrycznym podswietleniem białym i czerwonymi wskazówkami , w miedzyczasie dołozone białe wskazówki z audi S3 8L, podswietlane sa fbrycznie na czerwono co dało fantastyczny malinowy kolorek.
-nakładki na pedały i podstopnica audi TT
-czarne skóry recaro z A3 po liftingu
-kierownica i gałka audi A3 S-line 8P
-poduszka audi TT po liftingu
-czarne fortepianowe dodatki z audi S3
-podswietlane nawiewy z modelu po liftingu
-klamczeki satynowe audi S3
-skorzany hamulec reczny z satynowym przyciskiem z audi s3
-oryginalna roleta tylnej szyby przeznaczona do A3 8L
-dołozony uchwyt na kubek w konsole od seata leona(na foto sa jeszcze zaslepki)
-rózowa dzdzownica na lusterku
- zółty oryginalny breloczek do kluczy z herbem PORSCHE
Fabryczne amortyzatory i sprezyny JAMEX.
Fabryczne.
każda jest pamiętna...
-na załozenie czeka I-C z orurowaniem z seata leona ARL
-zmiana lamp tylnych na ciemne TRESERA badz HELLI
-hamulce z czerwonymi zaciskami od PORSCHE
PLUSY:
-małe spalanie
-auto zwinne
-dobre osiagi
-wykonanie
-karoseria mimo wieku nadal moze sie podobac
-auto mało awaryjne
MINUS: jest tylko jeden, brak 6 biegu, bo skrzynia jest po prostu za krótka do tej mocy.
S3 8P pomarańcz....