facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat 126 1998r

Oglądano już 5822 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat 126 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    piter19850207

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Wrocław/Oława/WBO

  • Pojemność

    652 cm3

  • Moc

    24 KM

  • Max. moment obrotowy

    45 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    20.00 s

  • Opis

    przygodę z maluchami rozpoczęłem ło ho ho,
    a może jeszcze dalej :)

    ten egzemplarz kupiłem w sierpniu 2007 r. (produkcja 31.12.1998)
    za 300 zł :) (wiem, że tanio :P)

    maluch używany codziennie na dojadzy do pracy, ale także na dalsze wojaże, jak i do pospolitego wożenia swojego tyłka tu i tam





  • Tuning

    czy to poniżej można nazwać tuningiem?

    po prostu kilka fajnych przeróbek w celu ulepszenia czy to silnika czy też wyglądu zew. oraz wew. i ogólnej estetyki auta

    wszystko macie poniżej :)


  • Silnik

    to wszystko poniżej zostało zrobione w grudniu 2008 r. przy przebiegu około 114 tys. km (teraz ponad 120 tys. km)

    - odelżone koło zamachowe (praktycznie do wieńca)
    - przerobiony dolot, skrócona kryza i wygięta pod kątem 30 st. oraz nawiercone dno pod filtrem powietrza, rurka od 600
    - powiększone kanały wylotowe w glowicy wraz z kolankami wydechowymi, a także ich polerka
    - polerowana cała głowica czyli komora spalania i kanały wylotowe
    - polerowane i na nowo dotarte zawory
    - polerowane denka tłoków
    - nowe pierścienie
    - nowe uszczelniacze zaworowe z jakiegoś VW, bo maluchowskie są strasznie słabowite
    - nowy rozrząd
    - tłumiczek Tekla MotorSport
    - świece i kable NGK (przerwa 8mm)
    - czujnik temp. w misce olejowej połączony z licznikiem od CCS'a
    - cały silnik pomalowany na czerwono



  • Wnętrze

    bez większych zmian po za:

    - chrom korbki opuszczania szyb z Poloneza
    - chrom języczki otwierania drzwi z Poloneza
    - licznik z CCS'a
    - przydatna półeczka a'la schowek po lewej stronie od kierownicy (zaślepka po radiu)



  • Zawieszenie

    - aluski 13" na 5" na oponkach 155/65/R13,
    przód Dyton D 110, tył Dunlop SP 10

    reszta narazie seria ;/
    ale niedługo będzie gleba



  • Car Audio

    - radio LG Lac-M 3600 R 4x50
    - półka głośnikowa na tylnym podszybiu, a w niej: dwa głośniki 13cm Kenwood niskotonowe plus 5cm wyskotonowe także Kenwood, to wszystko na kondensatorach w zabudowie odseparowanej z bass-reflex'em



  • Pamiętna podróż/przygoda

    - zamknięty licznik w 4 osoby na pokładzie :) ale to tak tylko jeden jedyny raz się udało w 4 osoby

    - wpadnięcie w zimie do rowu pełnego śniegu

    - na trasie Wrocław-Oława złapał mnie starszy pan Skodą SUPERB, i przyjechał za mną aż pod wejście do pracy i zadał mi pytanie: "panie to jest maluch z normalnym silnikiem? kurde pokaż pan go, bo nie wierze, jechałem za panem coś ponad 130 i to tyle jedzie?" no i musiałem mu pokazać, że jest normalny maluchowski silnik, bo myślał, że ja jakimś SWAP-em


  • Perspektywy

    OBNIŻENIE: (już w pzrygotowaniu)
    - tył: sprężyny -1 zwój i dogięte plus gumy usztywniające, odboje -1 bałwanek, do tego narazie amorki 50/50 hipol plus motodoktor, a w planach sportowe gazowe MTS Technik od Punto I - tyklo trzeba przerobić ich mocowania, ale to nie problem tylko ta ich cena 260 zł za 2szt (narazie kasa idzie na inne rzeczy)
    - przód: resor klepany na 12cm plus dodatkowe pióro resora, na przodzie amortyzatory tylne ew. także MTS Technik

    MODYFIKACJA GAŹNIKA:
    pełna obróbka i polerka na zestawieniu: emulsyjna F74, paliwa 117 lub 120 no i 190 powietrze

    MAGLOWNICA:
    czeka tylko na mocowanie

    KIEROWNICA MONTE CARLO:
    - kupiona dawno temu, ale dopiero po w/w czynnościach wezmę się za nią, a mianowicie za jej polerkę i pomalowanie lakierem bezbarwnym no i może nowe obszycie
    - wiadomo do tego też trzeba wymienić kolumnę kierowniczą i dać wieliklin od FL

    POPRAWA USZCZELNIENIA SZKRZYNI ORAZ SILNIKA (dokładnie rozrządu i miski olejowej)


    powolutku do przodu, przecież najlepsze projekty trwają latami, ale jaka wtedy jest satysfakcja :)



  • Plusy i minusy pojazdu

    + łatwość obsługi i napraw
    + wszędzie się wcisnę
    + podziw jak ktoś zobaczy malucha na alusach ;) hahaha
    + po prostu jest zajebisty i tyle

    - jeszcze długo będzie uważany za malucha, a nie normalne auto
    - mógłby palić np. 2l na 100 km (buahaha taki joke:D)



  • Osiągnięcia

    że niby jakie?



  • Marzę o...

    rajdowym 126p oraz start nim w KJS'ach lub rajdach ogólnych

    mmmmm...
    może kiedyś sobie takiego zrobię ehh...



Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera DNA
  • Opel Vectra
  • Fiat 126
  • Ford Windstar
  • Simson S 51
  • Opel Omega

Co robią kierowcy na PJ