Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
1800 cm3
125 KM
0.00 s
Fiat Bravo 1.8 16V GT
- Kolektor wydechowy 4-2-1 SuperSprint,
- brak kata,
- usunięcie jednego tłumika środkowego
- końcowy tłumik CSC Italy
- dolot powietrza z filtrem stożkowym
- podświetlenie licznika - Indiglo
- aluramki na zegarach
- skórzany mieszek zmiany biegów
- skórzana gałka zmiany biegów z własnym logiem
- kierownica Luisi 35mm
- fotele kubełkowe HGT
- pełna ramka radia
- alufelgi 15’’
- opony Toyo Proxes T1R 195/50/15
- amortyzatory Kayaba Exel (przód/tył);
- sprężyny -40mm Lesjoforce (przód/tył)
- tarcze hamulcowe : nawiercane, nacinane, wentylowane ATM Mikoda
- klocki hamulcowe Ferrodo Premier
- pomalowane bębny i zaciski na czerwono,
Przód – Wygłuszenie + Focal 165V (16,5cm) + wzmacniacz Axton C500x4 na drutach Zelaum 16mm2 i sterowaniem Dietz
Każda podróz jest pamiętna...
- przyciemnienie szyb
- rozbudowa car audio
- polerka obudowy silnika
- zmiana podświetlenia całej deski rozdzielczej (na niebieski)
- zobaczymy na co fundusze pozwolą
+ głębokie fotele,
+ przyczepność,
+ przestrzenny
+ dużo by tu wymieniac... :)
- spalanie,
Nieograniczonych funduszach na tuning oraz wiecznie pełnym baku :)