Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Strzelin
2000 cm3
115 KM
0.00 s
Autko kupiłem rok temu jak najbardziej seryjne, przeróbki już zaczeły odbywać sie w pierwszym miesiącu posiadania Asterki...:)
Jak na razie zostały zmienione tylne lampy na red-white, przerobiona tylna klapa bez znaczka i wycieraczki oraz blenda przysłonięta rejestracja oraz usuniety zamek, założone sportowe hamulce brembo max, zawieszenie sportowe, lusterka typu Z3, alufelgi 16 cali na 9 szerokie opony 195/40 TOYO Proxes T1R, zamiast dekielków są szpicie wypolerowane, lampy przód na soczewce z xenonem, gril bez znaczka, załozona rozpórka kielichów, ale to nie wsyztsko, bo przeróbki są nadal kontynuowane...;)
Kolektor wydechowy 4-2-1 a reszta jak narazie bez zmian, ale myślę że niedługo sie to zmieni...:)
Większość jeszcze seryjna, na razie tylko założona została kierownica Raid 30cm i fotele kubełkowe z pasami szelkowymi Sparco:)
Przód: Żółte amortyzatory i czerwone sprężyny, Tył: Żółte amorki Koni z regulacją twardośći i czerwone sprężyny co daje niezłą Taczke...:)
Radio JVC, wzmacniacz SINUSLIVE, subwoofer JBL i pare innych głośników...:D
Wszystko ok prócz tych naszych dróg...:/
O lepszych drogach i większej mocy:)