Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
OOLE
1998 cm3
150 KM
196 Nm
7.60 s
samochód z salonu kupiony w PL, model GTX 3D rzadki model oryginalnie posiadała 1.5 16V abs air bag klime i szyby el. dziś zostały tylko szyby el. reszta tylko przeszkadzała.
samochód mam od nowości kupiony od matki. silnik nie dawał rady moim wymaganiom choć też był fenomenalny gdyż odcięcie zapłonu miał przy 7.200 obr/min ponoć inne miały przy 6.500 nie wiem ale przy 120.000km opuścił pokład daewoo,
modyfikowana ok.10 lat. SWAP silnika w 2002 r. pierwszy w opolskim SWAP silnika C20XE do DAEWOO.
Neony zamontowałem w tym roku mają leżeć na półce to je zamontowałem a zdobyłem je w 2003r. a zdobyć wtedy zielone JOMy to wy nie wiecie bo do dziś króluje kolor NIEBIESKI jak w państwie policyjnym...
ktoś kiedyś zapytał ile włożyłem pieniędzy w ten samochód...
uważam że to są pytania do nikąd ale pewnego wieczoru policzyłem z grubsza i skończyłem liczyć po 21.200 pln
-kadett po dachowaniu 3.500 z przywozem
-ludzie do swapu 3.000
-kpl.wydech 2.600
-hamulce 1.000
-tylna belka ze stabilizatorem 500
-zderzaki ogółem to 4 sztuki 500
-progi z przesyłką 600
-tylna klapa ze spoilerem 300
-lampa tył lewa z angli sprowadzona kupiona w salonie 400
-blacharz poszerzeżający tył 1.200
-lakiernik szukany rok czasu 3.600
-tapicer 1.000
-posufitka + dużo plastików i nowych emblematów nie naklejonych 500
-felgi z oponami 1.200
-nowa głowica 1.200 koszt razem z uszczelkami szpilkami itd.
-taśma na kolektor termotec 300
-nowe sprzęgło sachsa mocniejsze pod turbo 600;)
-xenony 4 szt.czyli H4bixenon + H3 700
-"neony" LEDowe 200
-nie licze wydatków poniżej 200
ale tak w przybliżeniu wygląda okres z 10lat ładowania w tą skarbonkę :)
...tuning? raczej poprawienie fabryki.
układ wydechowy fi 55mm SUPER SPRINT od kolektora do końca,
głowica KS700
tarcze przód brembo racing frezowane
klocki ferodo DS racing
tylna oś ze stabilizatorem, tarczobębny z GSI
więcej rzeczy nie pamiętam...
bo nie będe wypisywał gdzie jaki płyn wlałem jakiej firmy.
Typ: C20XE
Pojemność: 1998 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka: 86,0 x 86,0 mm
Moc maksymalna: 110 kW/150 KM
- przy obrotach: 6000 obr/min
Moment maksymalny: 196 Nm
- przy obrotach: 4800 obr/min
Stopień sprężania: 10,5
chłodnica oleju oryginalna
SILNIK ZALANY OLEJEM GM 10W40
skrzynia biegów F20
MOC - nie zmierzona.
fotele opel kadett GSI odnowione i obite na nowo skórą czarno-czerwoną dywaniki z gumy oryginały opcjonalne z wytłoczonymi napisami OPEL, licznik DIGITAL :/
kierownica OPEL KADETT GSI
amortyzatory MK gazowe twarde, sprężyny SACHS -4cm
przód:
kolumny mcpersona tarcze i zaciski z GSI
tył:
belka ze stabilizatorem GSI
Clarion
Pobite Audi TT 180HP na tasie 20km ;] a raczej kierowca słaby...
dożywocie u mnie :)
3.0 MV6
gwintowane zawieszenie.
+zwraca uwage przechodniów
+kierowców też
+nie każdy rozpoznaje co to za model auta
+brak LPG!
+wspomaganie kierownicy
-jak sie zepsuje to wie kiedy :/
-problemy z trakcją na mokrym podłożu
-nie nadaje się do jazdy zimą...
...