facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Fiat 126 1991r

Oglądano już 20310 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Fiat 126 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    smyq1987

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Inowrocław

  • Pojemność

    650 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Kupiony od 1 właściciela 28000 miał na liczniku.Taniej było zrobić rosta niż kłaść nowy lakier.Auto służy do jazdy na co dzień.

  • Tuning

    Jak na razie mechanicznie nie było nic robione,wszystko skupiło się na efekcie wizualnym.karoseria zjechana do zera szlifierką kątową polewana wodą z solą,zderzaki zmienione z plastików na chromowane krzywe tablice,Halogeny zakupione na moto weteran bazarze w Łodzi, bagażnik ze złomu tak jak i narty na nim rowerek z dzieciństwa mój pierwszy rowerek na pierwszym samochodzie walizki ze sklepu z meblami, wnętrze wyłożone workiem jutowym razem z podsufitką na tylnym siedzeniu stylowy koc, lusterka motocyklowe kupione w Łodzi na bazarze z 5 zł sztuka, koła z oponami ze złomu wypiaskowałem i dałem czerwoną farbę opony malowane kauczukiem,lina z marketu budowlanego, na lusterku wisi proporczyk FSM oczywiście z malcem, powycinane i pogięte kratki na tylnej klapie, na masce tabliczka nie dotykać z czaszką taka jak na słupach z wysokim napięciem, zamiast dywaników rozsypana słoma. W ramach zmniejszenia masy wyciągnięty fotel pasażera.Tłumik pocięty w celu wydobycia głębi pracy silnika

  • Silnik

    Wałek rozrządu Halczyński 290 fazowany
    Szklanki wałka fabryczne, nominalne
    Koło zamachowe zgodne z A grupą załącznik 5188 : 5800g wyważone
    Głowica -3,8mm, dotarte zawory, obrobione i zgrane kanały.
    Tłoki i wał korbowe nominalne, fabryczne.
    Blok fabryczny, nowy
    Gaźnik ze zmienionymi nastawami/dyszami/do tego patenty na nie odcinanie obrotów i nie przerywanie.
    Koło pasowe 1:1 na pasek klinowy 888x10
    Aluminiowe osłony popychaczy dorabiane pod głowicę
    Wydech Breda Michael starego typu (lepsza) z aluminiową płytą mocującą.

  • Wnętrze

    wszystko przedstawiają zdjęcia

  • Zawieszenie

    nie modyfikowane

  • Car Audio

    brak

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót z Katowickiej eliminacji wojny północ-południe.Zerwana linka gazu. zerwany pasek klinowy,który uszkodził koło pasowe na alternatorze,które zerwało 2 szpilki mocujące.Naprawa na drodze bo było przypadkiem w zapasie :0).I potem jeszcze na autostradzie poluźniła się linka gazu.W sumie wyszło w 2 strony 800 km, 50 litrów benzyny i 18 godzin jazdy. Ale imprezka przednia.

  • Perspektywy

    Remont zawieszenia a potem się zobaczy.Spokojne przezimowanie autka

  • Plusy i minusy pojazdu

    nie ma 2 takiego.-nie ma

  • Osiągnięcia

    Nagroda na VIII WYSTAWIE POJAZDÓW ZABYTKOWYCH Tuchola 2009 w kategorii "POJAZD Z POMYSŁEM".Pierwsza nagroda za najlepszy tuning fiata 126p na 6 Ogólnopolskim Zlocie Fiata 126p w Bydgoszczy 21-23.08.2009
    3 miejsce w 9 Eliminacji wojny północ-południe 2009 w kategorii RAT Style
    3 miejsce w 10 Eliminacji wojny północ-południe 2009 w kategorii RAT Style
    3 miejsce w wielkim finale wojny północ-południe 2009 w kategorii RAT Style
    Pierwsza nagroda za najlepszy tuning fiata 126p na Zlocie Fiata 126p w Przybrodzinie 20-22.08.2010
    1 miejsce w 8 Eliminacji wojny w
    kategorii RAT Style
    1 miejsce w wielkim finale wojny północ-południe 2010 w kategori Rat Style

  • Marzę o...

    Garbusie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet 737
  • Ford Focus
  • CZ 175/487
  • Rex RS 450
  • Yamaha Aerox 50
  • ZMZ

Co robią kierowcy na PJ