Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Radom
2000 cm3
165 KM
202 Nm
7.98 s
Fiat Bravo HGT Fiore Edition
Lampy soczewka + ksenon 4300k układ wydechowy z nierdzewki + wkład sportowy filtra powietrza simota racing poszerzone nadkola + dystanse do felg 35mm fotele przednie z alfy 145 ciemne szybki
fabryczna jednostka 2.0 5-cylindrów 147km + kilka modyfikacji dało 165km, 202 Nm i piekny dzwiek widlastego silnika
seria prócz foteli przednich
seryjne utwardzone niskie w planach gwint
przód system dwudrożny Focal (tweetery Focal + zwrotnice focal + midbasy 16cm focal) tył system trójdrożny ( tweetery boschmann + zwrotnice MbQart + dwódrożne 16cm Philips) dodatkowo dopała GMS G9302 Chrome Line + skrzynia bandbass Blaupunkt a wszystko ciągnie jeszcze skromne radyjko Sony CDX-GT710
Trasa Radom-Grójec 245 km/h i mina kolesi z błekitnego BMW 325 coupe którzy nie mogli mnie dogonic :D
wnętrze ze skóry zawias gwint polerka rantów felg + sirodki na czarny połysk,polerka pokrywy klawiatury oraz wykończenie dekla centralnego na lustro, zmiana końcowego wydechu, gaigerek na słupek (Voltomierz) i kilka dodatków we wnętrzu
plusy:
-dzwiek silnika bajka
-osiagi
-podatnośc na modyfikacje
-piekny włoski styl auta
minusy:
-własciwie brak moze poza spalaniem
-245 km/h
- spalanie wahy na poziomie 10L w mieście
- przyspieszenie od 0-100 wynik 7,98s
swapie z Fiata Coupe Turbo 2.0 20V 220km